Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de comunicare pentru implementarea proiectului ?Accesul cetatenilor la informatii de interes public?


Anunt de participare numarul 142879/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Tel. +40 213180336, In atentia: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 213180336, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SECTOR 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Activitate (activitati)
Altele: SECTOR 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de comunicare pentru implementarea proiectului ?Accesul cetatenilor la informatii de interes public?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SECTOR 3 - CONFORM CAIET DE SARCINI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de comunicare pentru implementarea proiectului ?Accesul cetatenilor la informatii de interes public?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
35261000-1-Panouri de informare (Rev.2)
44211110-6-Cabine (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
51300000-5-Servicii de instalare de echipament de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sistemului de comunicare, pentru implementarea proiectului ?ACCESUL CETA?ENILOR LA INFORMA?II DE INTERES PUBLIC ?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 689, 083.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 53.780, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6.469, 08 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Art.86 alin (6) din HG 625/2006 ? In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?. Echivalentul lei/euro se va calcula la cursul BNR de schimb mediu lunar valabil pentru luna in care se vor depune ofertele. Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET NATIONAL 474.623, 18 lei; BUGET LOCAL 53.781, 66 lei; FEDER-fonduri europene 2.160.678, 34 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006; Declaratii privind situatia personala a operatorului economic (va fi completata si adaptata de fiecare operator economic in functie de situatia personala in care se regaseste);Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010);Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii Contractante: Primar ROBERT SORIN NEGOITA, MITACHE CONSTANTIN, TUDORACHE ANDREI ? CRISTIAN, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, Stan Raluca, Calina Sorescu, CAMELIA AVRAMESCU, Roxana Cirstea, Anna Maria Vasile, Nicoleta Dinca, Buzduga Wan Pompiliu, IRINA GINA SOROCEANU, Coralia Filip, Maria Draghici, Emilia Carabulea, Olimpia Stanca, Nicoleta Placinte, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data depunerii ofertelor.
Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita stabilita de depunere a ofertelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul Constatator poate fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de data incheierii contractului , ofertantului declarat castigator actele mai sus solicitate in original.Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii Generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii
3 aniSe vor prezenta informatii privind cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012. Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 2.700.000, 00 lei, echivalent in euro la nivelul cursului mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, (la cursul mediu B.N.R. valabil inin 2010 - 4, 2099 lei; in 2011 - 4, 2379 lei; in 2012 - 4, 4560 lei).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular atasatin copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma
prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ;
Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal dereceptie prin care sa confirme livrarea si instalarea de produse similare (10
PANOURI INFORMATIVE - ECRANE LED, 10 INFOCHIOSCURI) avand cel putin aceleasi cantitati de produse cu cele care fac obiectul actualei proceduri de Achizitii. (se accepta maxim 3 contracte cumulate)continand valori, perioade, beneficiari.
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de
care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de produse. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor
grupului. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant,
eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii.
Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului , la care se va
anexa CV-urile personalului responsabil.
Se vor prezenta atestate in copie conform cu originalul.
Se solicita o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate alocat derularii contractului.
Pentru indeplinirea prezentului contract se solicita ca ofertantul sa propuna
cel putin un expert care sa fi participat la realizarea unui sistem de comunicare similar cu cel care face obiectul prezentului contract.
Pentru expertul/expertii propus/propusi se va prezenta CV/CV-uri din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si experienta specifica acumulata.
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru expertul propus certificarea/confirmarea/documente doveditoare
care sa ateste experienta mentionata in CV.
- In cazul in care expertii propusi pentru indeplinirea contractului nu sunt
angajati ai ofertantului, se va prezenta o declaratie de disponibilitate a acestora prin care se angajeaza sa participe la proiectul care face obiectul prezentului contract;
Informatii privind subcontractantii
Se va completa formularul - lista cu subcontractantii si specializarea
acestora, daca este cazul. Ofertantul va completa: Lista cuprinzand subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de
subcontractare. In lista vor fi inclusi toti suubcontractantii. Daca este cazul,
ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care
urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Informatii privind asociereaOfertantul ? leaderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii.
Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere. In lista vor fi inclusi
toti asociatii. In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a
asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este
declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii
contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului.Fiecare asociat va completa cu propriile date Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza la notariat asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnariicontractului. In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent),
Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme
independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular atasatFormular atasatFormular atasatFormular atasatFormular atasatFormular tipFormular atasatFormular atasatcopie conform cu originalul, in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2013 10:30
Locul: Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti, Str. Parfumului nr. 2-4, Etaj 2, Camera 33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depune oferte, pe baza de imputernicire si carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene 2.160.678, 34 lei, contributie nationala 474.623, 18 lei, contributie proprie 53.781, 66 lei
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca exista ofertanti cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis care se va depune la Registratura Generala la o data si ora comunicata ulterior , urmand ca atribuirea contractulului sa fie facuta ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Atat documentele de calificare cat si propunerea tehnica si cea financiara vor fi semnate pe fiecare pagina in parte de reprezentantul imputernicit al firmei, dovada facandu-se prin imputernicirea semnata de reprezentantul legal al firmei, toate aceste documente vor fi insotite de un opis. Oferta tehnica va fi insotita de materialul documentar ce va dovedi caracteristicile fiecarui produs (prospecte, file de catalog, certificate de test, literatura de specialitate, desene, articole, publicatii, date, etc.). De asemenea, va fi inclusa o descriere detaliata a caracteristicilor/performantelor produselor oferite.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006 Art. 2562. 1)lit.a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR. PARFUMULUI NR. 2-4 SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Tel. +40 213180336, Fax: +40 213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer