Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de evidenta si inventariere cu coduri de bare a patrimoniului BNR si a unor cititoare de coduri de bare pentru gestionarea miscarilor de numerar


Anunt de participare numarul 144268/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Broasca, Tel. +40 311323243, In atentia: Catalin Broasca, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323243, In atentia: Catalin Broasca, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323243, In atentia: Catalin Broasca, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de evidenta si inventariere cu coduri de bare a patrimoniului BNR si a unor cititoare de coduri de bare pentru gestionarea miscarilor de numerar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Banca Nationala a Romaniei
Str. Doamnei nr. 8
Sector 3
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de evidenta si inventariere cu coduri de bare a patrimoniului BNR si a unor cititoare de coduri de bare pentru gestionarea miscarilor de numerar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30216130-6 - Cititoare de coduri de bare (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de evidenta si inventariere cu etichete cu coduri de bare si cititoare de coduri de bare
Valoarea estimata fara TVA: 225, 048RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 4500 lei.Valabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.? Garantia se constituie prin virament bancar (cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006).Echivalenta Leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data publicarii anuntului de participare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87. alin(1) din HG 925/2006 cu modif si compl ulterioare.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul J si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata)In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este 2250, 48 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Instrumentul de garantare devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006 in baza solicitarii scrise a operatorului economic.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri proprii.Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la primirea facturii din partea acestuia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Completarea Formularului A.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Completarea Formularului B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat de participare cu oferta independenta
Completarea Formularului C.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG 34/2006
Completarea Formularului D
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicaa fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin GeorgescuViceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
Iulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
IonPaduraru ? director Directia Buget si Analiza Financiara
Andreea Bognar ? Sef serviciu, Directia Buget si Analiza Financiara
Nicolae Paunescu - director , Directia Juridica
Vasile Ifrim - director, Directia Achizitii
Niculae Dumitrache - director adjunct, Directia Achizitii
Ovidiu Dragomir, director, Directia Servicii Informatice;
Tiberiu Parvulescu, director adjunct, Directia Servicii Informatice; Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, marcat ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , pt conformitate, certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniu.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin doua persoane calificate pentru depanarea echipamentelor respective.
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa detaliat experienta profesionala, a fiecareia dintre cele doua persoane nominalizate sa faca parte din echipa responsabila de indeplinirea contractului.
Lista principalelor livrari de produse similare cu cele ofertate, in ultimii 3 ani.
Lista de experienta similara :
Prezentarea de certificate/documente, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care se confirme livrarea de produse aferente solutiilor de management al continutului, similare cu cele ofertate (cel putin: terminal portabil cititor de cod de bare, imprimanta termica pentru imprimare etichete, consumabile pentru imprimante termice, licenta software aplicatie evidenta si inventariere), a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat 225.000 lei fara TVA(valoarea poate fi realizata prin insumarea valorii mai multor contracte similare).
Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULARESe va completa Formular F - Sectiunea FORMULARELista de experienta similaraSe va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2013 10:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original (inclusiv ordinele de plata), in cuantumul si pt perprev in doc de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt desch ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc prev in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Daca oferta este depusa de o asociere de ofertanti aceasta trebuie sa contina obligatoriu ?Acordul de asociere? din care sa reiasa cel putin urmatoarele informatii: cine este liderul asociatiei;care sunt drepturile si obligatiile fiecarei parti a asocierii (activitatile care se realizeaza in comun, contributia finan a fiecarei parti la realizarea sarcinilor contractului de achizitie comun;cauzele incetarii asociatiei si modul de impartire a rezultatelor lichidarii;cine este imputernicit sa prezinte garantia de participare;care este partea asociatiei care va delega un reprezentant la sedinta de deschidere si care este limita de competenta a acestuia;repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului de achizitie publica preluate de fiecare asociat pentru executia obiectivului supus licitatiei;cine este desemnat sa semneze ctr in numele asociatiei.Toti membrii asociatiei trebuie sa prezinte doc privind situatia personala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conf cu art.256 indice 2 din OUG NR.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei- Directia Juridica
Adresa postala: Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 3158087, Fax: +40 3126484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer