Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de Evidenta si Monitorizare a Ocuparii si Utilizarii Cimitirelor din cadrul Administratiei Cimitirelor si Crematoriilor Umane - GIS


Anunt de participare numarul 90416/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Str. Iuliu Hatieganu nr. 1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii Publice, Tel.636.35.71/30, int 30, In atentia: Dnei Dumitrascu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 334.42.54, Adresa internet (URL): www.accu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica
Activitate (activitati)
Altele: Prestari Servicii Funerare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de Evidenta si Monitorizare a Ocuparii si Utilizarii Cimitirelor din cadrul Administratiei Cimitirelor si Crematoriilor Umane - GIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Seciile teritoariale ale Administratiei Cimitirelor si Crematoriilor Umane
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Crearea unui sistem riguros de evidenta a ocuparii cimitirelor si monitorizarea activitatiilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
71222100-1-Servicii de cartografiere a zonelor urbane (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi prestate pentru un numar estimativ de 221.653 locuri de veci, administrate direct de Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane ( aproximativ 157, 49 ha).
Valoarea estimata fara TVA: 5, 502, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 100000 lei, Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocari bugetare.anul 2009 - 5%- 275100 lei fara TVA;anul 2010 -20% - 1100400 lei fara TVA;anul 2011 -40% -2200800 lei fara TVA;anul 2012 -35 %-1925700 lei fara TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocieri
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, referitor la art. 180, OUG 34/2006),
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, OUG 34/2006,
Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau de oficiile teritoriale ale ONRC)cod CAEN 7420- Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentul similar emis de autoritatea competenta din tara de origine (duplicat sau copie legalizata insotita de traducerea legalizata in limba romana),
Certificat de Autorizare clasa I emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI), valabil la data deschiderii ofertei (copie legalizata). Ofertantii persoane juridice nerezidente in Romania vor prezenta documentul similar emis de autoritatea competenta din tara de origine (copie legalizata insotita de traducerea legalizata in limba romana), precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei de afaceri, lichiditatii generale si solvabilitatii patrimoniale pe ultimii trei ani fiscali (2006, 2007, 2008),
Bilant contabil pentru ultimii trei ani fiscali (2006, 2007, 2008),
Declaratie privind obligatiile contractuale in derulare, daca exista.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 11.000.000 lei, b) Lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) calculata pentru fiecare an financiar trebuie sa fie de minim 100%, Valorile de la punctul a) vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 5245 RONAnul 2007:1 euro = 3, 3373 RONAnul 2008:1 euro = 3, 6827 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara,
Certificat de management al calitatii ISO 9001, Certificat de management al al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001,
Certificat de management al propectiei mediului ISO 14001Declaratie privind securitatea si sanatatea in munca.
Resurse tehnice,
resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mentionare a cel mult 6 contracte finalizate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) pentru servicii similare , adica: - planuri topografice sau planuri cadastrale la scara 1:1000 sau mai mare pentru o suprafata totala de cel putin 9000 ha, - incarcare baze de date geografice sau cadastrale pentru cel putin trei milione de inregistrari, -dezvoltarea a cel putin o aplicatie GIS cu minim 5000 linii de cod;Valoarea totala a contractelor mentionate trebuie sa fie de cel putin 5.500.000 RON;Convertirea in lei si euro dupa cum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 5245, RONAnul 2007:1 euro = 3, 3373 RONAnul 2008:1 euro = 3, 6827 RONResurse tehnice: a)Echipamentele, instalatiile si licentele software, b)Pentru fiecare categorie de dotare se solicita : statii topografice totale 30 statii , nivele topografice 10 nivele, receptoare GPS cu dubla frecventa 40 receptoare, camere fotografice digitale 8 megapixeli 30 cameremijloace de transport auto 75 autovehicule, calculatoare procesor Pentium 1, 8 GHz (sau echivalent), 2 GB RAM, 300 GB HDD, SO Windows XP sau superior 180 calculatoare, servere de fisiere, 2 TB HDD, licenta software gestiune etea minim 12 utilizatori 15 serverescannere cartografice color A0 5 scannere, plottere cartografice color A0 5 plottere, scannere A3 high volume 6 scannere, licente software CAD 100 licente, licente software GIS 70 licente, licente software de dezvoltare 5 licente, licente software SGBDR (Sistem de Gestiune a Bazelor de Date Relationale) 1 licente.Resursa umana: -Numarul mediu in ultimii 3 ani -cel putin 500;
-Numarul angajatilor cu studii superioare -cel putin 55;c) Numarul angajatilor autorizati ANCPI / OGR - cel putin 55, dintre care: - autorizati categoria D/gradul I cu experienta in aceastacategoria/grad de minim 10 ani de la data autorizarii minim 15- autorizati categoria A/gradul II cu experienta de minim 5 ani in aceastacategoria/grad de la data autorizarii minim 4- autorizati categoriile B si C/gradul III cu experienta de minim 5 ani in aceastacategoria/grad de la data autorizarii minim 20
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
35%
Descriere:
3.
Durata proiectului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S212-306000 din 04.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 11:00
Locul: Str. Iuliu Hatieganu, nr.1, Sector 4, Bucuresti, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor, copie dupa CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stravropoleos 6Str. Stravropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0)21.310.46.41, Fax: 40(0)21.310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiu Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 02024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, in baza Art.256(2) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Iuliu Hatieganu nr 1, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.021.636.35.71, Fax: 021.334.42.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer