Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane


Anunt de participare numarul 52074/12.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Adresa postala: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Localitatea: Baile Herculane, Cod postal: 325200, Romania, Punct(e) de contact: PETRE PERT, Tel.0255-560439, Email: [email protected], Fax: 0255-560321
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL BAILE HERCULANE, JUD.CARAS-SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect: Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane cuprinde categorii de lucrari de constructii civile, instalatii, racorduri apa-canal, electric, lucrari de sistematizare, conform caietelor de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul: Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane cuprinde categorii de lucrari deconstructii civile, instalatii, racorduri apa-canal, electric, lucrari de sistematizare, conform caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 535, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de part. 20.000 lei.Scris. de gar. banc.pt.AC sau O.P.in contul CL BH.Gar.de buna exe. : Scris.de gar.banc. pt. AC sau daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succ.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare 2004-CESBuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform modelului anexatinsectiunea IIIFormular12 A
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 conform modelului anexat. insectiunea III- Formular 12 B
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original sau copie legalizata
Persoane juridice /fizice romaneCUI;
Certificat constatator -original ORC;
Pentru persoane fizice romane:
Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ;
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 1
Bilantul contabil din anul precedent (2007), vizat si inregistrat de organele competente-copie.
Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, iregistrat la organele competentein tara respectiva.
Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 1.600.000EURO, respectiv5.964.160 LEICifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri:
2005:1 Euro = 3, 6234 lei;2006:1 Euro =3, 5245 lei;2007:1 Euro = 3, 3373lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- conform modelului anexat in sectiunea III-Formular 12 F
Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract (Formular Experienta similara conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 2) care a avut ca obiect executarea unor lucrarisimilare si care a avut valoarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de: -de 160.000 EURO, respectiv 596.416 lei
Pentru acesta se va prezenta recomandare- conform modelului- Recomandare - anexat in sectiunea III-Formular 3A;
Informatii privind Personal ce va fi angajat in proiect- trebuie completat de candidat/ ofertant -conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 4.
-Curriculum Vitae personalului ce trebuie angajat in contract, -conform modelului anexat in sectiunea III-Formular 5, trebuie completat de catre ofertant/ candidatDosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor
Certificat ISO 9001
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa prezinte obligatoriu cu propriile date documentele solicitate la punctul V.1), V.2) V.3) si V.4) din fisa de date a achizitiei .
DECLARATIE privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora conform modelului anexat in sectiunea III-Formular nr.12 G.
Model acord de subcontractare- conform modelului anexat in sectiunea III-Formular nr. 17.
Formular nr.12 C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- obligatoriu pentru ofertant cat si pentru subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatieieste de 800 leisi se poate achita la caseria Consiliului Local Baile Herculane
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL Baile Herculane, str. Mihai Emninescu nr.10, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
personae imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA- Sectia contencios administrative si fiscal
Adresa postala: str.Eugeniu de Savoya nr.2, Sector 3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 / 498499
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BAILE HERCULANE, JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: str. MIHAI EMINIESCU, nr.10, Localitatea: BAILE HERCULANE, Cod postal: 325200, Romania, Tel.0255560439, Fax: 0255560321
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer