Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de gestionare a deseurilor in zona turistica Lipova :orasul Lipova si comunele Ghioroc,Paulis si Zabrani,judetul Arad


Anunt de participare numarul 71862/11.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Lipova
Adresa postala: str.N BALCESCU, nr.26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Engler, Tel.0257561133, Email: [email protected], Fax: 0257561133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de gestionare a deseurilor in zona turistica Lipova : orasul Lipova si comunele Ghioroc, Paulis si Zabrani, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: localitatea Lipova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de masinii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144000-8-Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-masina autocompactoare gunoiera standard de 18 mc
Lotul 2-masina de transport containere
Lotul 3-masina transport deseuri la distanta cu dispozitiv actionare hidraulic
Valoarea estimata fara TVA: 345, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantieide participare: Lotul 1 -9100 lei , Lotul 2- 7.200 lei , Lotul3 -9.900 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la U.E. si fonduride la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie :
-Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privindneincadrarea in prevederileart.181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata , - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original sau copie legalizata, -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original, valabil la datadeschiderii ofertelor din caresa rezulte:
Obiectulde activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de produse livrate;
Nu sunt inscrise mentiunicu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privindreorganizarea sau procedura lichidarii judiciare ( falimentsau ca societatea se afla in incapacitatea de plata )
- Certificatde inregistare si codul unic copii ;
-Copiedupa Actul Constitutiv (Contractul de Societatesau Statutul, Actele aditionale, codul CAEN) sau Autorizatie de functionare , intermen alte echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cerinta minima: ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente ;
-Cerinta minima-cifra de afaceri pe ultimii3 anipentru :
Lotul 1.de minim 130.000 euro
Lotul 2.de minim 100.000 euro
Lotul 3.de minim 140.000 euro, in domeniulde activitate aferent contactului anexa 5-Autorizatie din partea constructoruluipentru comercializarea produselorpropuse;
-Declaratie pe propria raspundereprivindoriginea produselor comercializate ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratieprivind lista principalelor livrari de produse in ultimii3 ani- completare formular anexa 12
-Certificateprivind managementul calitatii si protectiei mediului pentru produse si producator (ISO 9001, ISO 14001 sau alte documente echivalente) obligatoriuse vorprezenta certificatulin copie ;
-Declaratie privindpersonalul tehnicce vafi implicatin desfasurarea contractului completare formular anexa 13
-Dovada capacitatii tehnice a furnizorului privind disponibilitatea acestuiade a efectua service produselordistribuite (copii ale documentelor dincare rezulta ca furnizorul poseda service propriu si unitati de interventie mobile la sediul achizitorului)sau contract de colaborarecu un service
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2009 12:00
Locul: Primariaorasului Lipova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
voravea asupra lor imputernicire din partea societatii si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare: Phare/2004/016-772.04.01.04.01.01.- Sistem de gestionarea deseurilormenajere din zona turistica Lipova : orasul Lipova si comuneleGhioroc, Paulis si Zabrani, judetul Arad
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropolescu, nr6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Lipova
Adresa postala: str.N.Balcescu , nr.26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Tel.0728846754, Email: [email protected], Fax: 0257563067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2009 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer