Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de gestionare a deseurilor menajere in comunele Independenta , Cuza Voda , Gradistea , Al. Odobescu , Valcelele , Ciocanesti si Vlad Tepes


Anunt de participare numarul 74792/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA INDEPENDENTA-JUD. CALARASI
Adresa postala: Str. Unirii , nr. 42 , comuna Independenta, judetul Calarasi, Localitatea: Independenta, Cod postal: 917140, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN ANGHEL, Tel.0242/535433, Email: [email protected], Fax: 0242/535353, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de gestionare a deseurilor menajere in comunele Independenta , Cuza Voda , Gradistea , Al. Odobescu , Valcelele , Ciocanesti si Vlad Tepes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Independenta, judetul Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Anuntul implica un contract de achizitionare de pubele de plastic cu capacitate de240 L , pubele de palstic cu capacitate de120 L si pubele basculante .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 360, 000 si 375, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare de28.000 LEI; Cuantumul garantiei de buna executiei a contractului de furnizare 5% din valoarea contractului( exclusiv TVA )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabileexterne prin Ministerul Dezvoltarii Regionale siLocuintei - Contract de grantnr. RO 2005/017-553.04.01.04.01.25
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - cerinta obligatorie ;
Declaratie privind calitateade participant la procedura - cerinta obligatorie ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - cerinata obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general cansolidat valabil la data deschiderii , in original sau copie legalizata;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ;
- Alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul;Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii si sa fie insotite de traducere legalizata.
Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile - cerinta obligatorie ;
Copie dupa certificatul de inregistrare -cerinta obligatorie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la31.12.2007 si 31.12.2008 vizat de Administratia Finantelor Publice si inregistrat de organele competente ;Declaratie privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ;Nivelul minim al cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani :4.790.988 LEI (exclusiv TVA ), echivalentul a 1.116.000 EURO (curs BNR la data de18.02.2009 :1 EURO = 4, 2930 LEI)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - I.M.M.-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmita conform prevederilor legii 346/2004 ;
Certificat de conformitate produs ;
Prezentarea a cel putin 3 contracte similare de livrare de produse ( conditie obligatorie si eliminatorie );Document oficial doveditor din partea producatorului care sa specifice termenul de garantie al produselor ( conditie obligatorie si eliminatorie );Experienta similara : dovada inchirierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare de bunuri similare , cu o valoare egala sau mai mare de 372000 EURO ( conform cursului BNR la data de 18.02.2009 :1 EURO = 4, 2930 LEI );
Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 (sau echivalent ) de la producator ( conditie obligatorie si eliminatorie ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta finaciara
60%
Descriere: Punctaj maxim pentru pretul cel mai scazut
2.
Garantia produsului
40%
Descriere: Punctaj maxim pentrugarantia mai mare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2009 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI INDEPENDENTA , JUDETUL CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE CES 2005-Schema de investitii pentru finantarea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritatre de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS , NR. 6., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: 4 (021)/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL INDEPENDENTA
Adresa postala: STR. UNIRII , NR. 42 , COMUNA INDEPENDENTA , JUDETUL CALARASI, Localitatea: INDEPENDENTA, Cod postal: 917140, Romania, Tel.0242 535433, Email: [email protected], Fax: 0242 535353, Adresa internet (URL): www.primariaindependenta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer