Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a POR


Anunt de participare numarul 129245/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian Alistar, Tel. 0372111478, In atentia:  Bogdan Raileanu, director general, Email:  [email protected], Fax:  0372111445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a POR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si ale celor 9Organisme Intermediare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a POR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212311-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
48329000-0-Sistem de prelucrare a imaginilor si de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doemeniul: gestiunea si arhivarea documentelor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 722, 689.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 34000 Ron. Mod de constituire scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Axa Prioritara 6 ? Asistenta Tehnica a Programului Operational Regional 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusive cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere conform art. 69*1; Certificat constatator si Certificat de inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului; Fisa entitatii legale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa centralizatoare a situatiei economico - financiare;
2. Copie bilant contabil la data de31.12.2008. 31.12.2009, 30.12.2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) minim 3300000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
2. Prezentarea Listei persoanelor ce se vor ocupa de indeplinirea contractului, precum si a CV-urilor acestora;
3. Fisa experienta similara pentru contracte prestate in ultimii 3 ani;
4. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta;
5. Lista tuturor asociatilor si a subcontractorilor declarati (daca este cazul);
6. Se vor prezenta, in copie legalizata sau copie, certificatele care atesta implementarea sistemelor de management: ISO 9001/2000-managementul calitatii ISO 20000/2005 - Sistem de management al securitatii serviciilor in domeniul tehnologiei informatiei ISO 27001/2000 - Sistem de management al securitatii informatieiISO 18001/2007 - Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Prestarea, in ultimii 3 ani, a unui contract sau a cel mult trei contracte de ?natura similara?, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 1722689, 52 RON.B.Echipa de proiect trebuie sa includa: 1.Un manager de proiect (Cerinte: Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT;Minim 5 ani de experienta in dom. IT;Minim 3 ani experienta ca manager de proiect sau similar; Experienta in calitate de sef de proiect pentru minim 1 proiect similar, realizat pentru institutii publice sau private, ce au avut ca obiectimplementarea de solutii software care au inclus componente de tip portal web si management de documente)2. Coordonator echipa implementare (Cerinte: Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in drept sau doemniul IT;Certificarea calificarii in domeniul securitatii informatiei si criminalitatii informatice)3.Cel putin 5 specialisti programatori - portal (Cerinte: Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT; Minim 2 ani de experienta in domeniul IT;Experienta in tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse ca programator)4.Cel putin 5specialisti programatori - managementul documentelor (Cerinte: Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT;Minim 2 ani de experienta in domeniul IT, Experienta in tehnologia si limbajul de programare utilizate pentru dezvoltarea solutiei propuse ca programator)5.Minim un tehnician pentru instalare si depanare pentru fiecare locatie (11 locatii), astfel cum acestea sunt detaliate la pct. 2.1 dinDocumentatia de atribuire, sectiunea IICaietul de sarcini;6.Minim un inginer de sistem pentru punere in functiune si actualizare a aplicatiei pentru fiecare locatie (11 locatii), astfel cum acestea sunt detaliate la pct. 2.1 dinDocumentatia de atribuire, sectiunea IICaietul de sarcini;7.Minim un trainer pregatit si certificat de producatorul soft-ului de gestiune si arhivare a documentelor.8.Minim un administrator baze de date (Cerinte: Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT;Minim 5 ani de experienta in domeniul administrarii bazelor de date)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a serviciilor
15%
Descriere:
3.
Viteza de raspuns a bazei de date
40%
Descriere: Testarea vitezei de raspuns a bazei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 11:00
Locul: Sediul MDRT din Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5 Bucuresti, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Acestea vor prezenta o copie dupa actul de identitate si o imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 6 ? Asistenta Tehnica a Programului Operational Regional 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexate la anuntul de participare, pana la data de 04.10.2011, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Regionale si Turismului; Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111473, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer