Licitatie Publica - SISTEM DE IMAGISTICA IN VIVO PENTRU ANIMALELE DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 142519/15.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE VEST "VASILE GOLDIS"
Adresa postala: BULEVARDUL REVOLUTIEI NR.94-96, Localitatea: Arad, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: DAN MARTIN, Tel. +40 723722198, Email: [email protected], Fax: +40 357080031, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNIVERSITATE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE IMAGISTICA IN VIVO PENTRU ANIMALELE DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de Vest Vasile Goldis din Arad, Campus Universitar Vasile Goldis, Institutul de Stiinte ale Vietii, Corp C, Str.Liviu Rebreanu, nr.86, Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SISTEM DE IMAGISTICA IN VIVO PENTRU ANIMALELE DE LABORATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33124100-6 - Aparate de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de imagistica in vivo pentru animalele de laborator 1 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 692, 593.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 13.851 leiGarantia de participare se poate constitui, conform art.86 din HG 925/2006, in unul din urmatoarele moduri: Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data limita de depunere ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorulRO91RNCB0015028152520374 deschis la Sucursala BCR AradDepunere la casieria Universitatii Bdul Revolutiei nr94-96 Arad Scrisoare de garantie bancaraInstrument de garantare emis de o societate deasigurare sau de o societate bancara1.In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM beneficiaza de prevederile art16alin2 Legea346/20042.Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana4.Avand in vedere valoarea estimata se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art2781dinOUG34/2006Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare va fi restituita de autoritatea contractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 38alin 4 si art87 alin1 din HG 925/2006, cu modif si completarile ulterioare.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire art33 alin3 litb din HG nr925/2006Pentru echivalenta lei/euro se ia in considerare cursul BNR din data publicarii achizitiei in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: Virament bancar, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO91RNCB0015028152520374 deschis la Sucursala BCR AradDepunere la casieria Universitatii de Vest Vasile Goldis din Arad, Bdul Revolutiei nr.94-96, AradScrisoare de garantie bancaraInstrument de garantare emis de o societate de asigurare sau de o societate bancaraIn cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004Valoarea exacta a garantiei de buna executie va fi comunicata de autoritatea contractanta operatorului economic castigator, prin comunicarea privind rezultatul aplicarii procedurii si va fi 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Autoritatea contractanta are obilgatia de a elibera/restitui valoarea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect HURO/1101/173/2.2.1. CU OP IN TERMEN DE 40 ZILE de laemiterea facturii fiscale si de la receptia integrala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- Formularul 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;
Prof.dr.Aurel Ardelean
Prof.dr.Hermenean Anca
Dir.ec.Puscas Adriana Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului (Persoane juridice romane), in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor pentru persoane fizice romane sau altor documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Nota: in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obilgatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor , cuprinzand informatii actuale /reale , cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se completeaza Formularul 5 -Informatii generale ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari
Certificatul sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001:2008-Prezentarea certificatului sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizor.
Cerinta se demonstreaza prin prezentarea certificatului, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea Formularului 6 - Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor, prezentat in original, insotit de recomandari/documente constatatoare pentru cele mai importante livrari de produse similare. Originale sau in copie conform cu originalul valabile la momentul deschiderii ofertelorCertificatul sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001:2008-Prezentarea certificatului sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizor.Cerinta se demonstreaza prin prezentarea certificatului, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1267/4.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2013 12:00
Locul: B-dul Revolutiei 94-96 Arad , etaj 1 cam.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de achizitii , reprezentanti legali sau imputerniciti din partea firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect HURO/1101/173/2.2.1.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE EXISTA DOUA SAU MAI MULTE OFERTE AFLATE PE PRIMUL LOC CU PRETURI EGALE, DEPARTAJAREA SE FACE PRIN DEPUNEREA UNEI NOI OFERTE FINANCIARE IN PLIC INCHIS LA SEDIUL UNIVERSITATII CU NUMAR DE INREGISTRARE , SEDINTA DE DESCHIDERE VA FI COMUNICATA DE CATRE COMISIA DE LICITATIE LA ADRESA DE REOFERTARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor OUG nr.34/2006, de catre contestar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE VEST VASILE GOLDIS DIN ARAD ?DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: Bd. Revolutiei nr.94-96, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310025, Romania, Tel. +40 257210884, Email: [email protected], Fax: +40 257210884
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2013 11:14