Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de management al traficului de nave pe Canalul Dunare-Marea Neagra si de informare asupra transportului pe ape interioare RoRIS ACN


Anunt de participare (utilitati) numarul 86927/23.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel.0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de managemental traficului de nave pe Canalul Dunare-Marea Neagra si de informare asupra transportului pe ape interioare RoRIS ACN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform Caietului de Sarcini
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform Caietului de Sarcini, sectiunea II a documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de Sarcini, sectiunea II a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare, inclusiv TVA: 150 000 lei;a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10 % din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT28, 88%POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% (contributie UE)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat;Certificat constatator;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie Privind Neincadrarea In Prevederile Art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani - 5.000.000 euro. Interogarea Centralei Incidentelor de Plati;Interogarea Centralei Riscurilor bancare; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani COD CPV 32000000-3; Valoarea cumulata realizata de ofertant in contracte care au avut ca obiect furnizare de echipamente de comunicatii si IT similare: minim 2 500 000 Euro(ptr. un contract sau cumulat din mai multe contracte);Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani similare COD CPV 45223210-1;Experienta similara-nivel minim :150 000 Euro, (ptr. un contract sau cumulat din mai multe contracte).Lista privind utilajele, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind protectia informatiilor clasificate;Autorizatie livrare; Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 sau echivalent, protectia mediului: ISO 14001/2005 sau echivalent si a sanatatiisi securitatii ocupationale: OHSAS 18001/2004 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PROPUNEREA TEHNICA
49%
Descriere: conform fisa date , punct VII.
2.
PROPUNEREA FINANCIARA
51%
Descriere: conform fisa de date punct VII.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12872/26.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S68-098936 din 08.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): BUGETUL DE STAT: 28, 88% ;POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% (contributie UE)
VI.3) Alte informatii
Obs.Documentatia de atribuire incluzand: Sectiunea I: FISA DE DATE, Sectiunea II: Caietul de sarcini; Sectiunea III: Contract model;Sectiunea IV: Formulare si alte documente specifice se gasesc atasate prezentului Anunt de participare la adresawww.e-licitatie.ro.Obs.Mentionam ca in Fisa de date sectiunea I din documentatia de atribuire, mai sunt si alte coduri CPV secundare .(A se vedea).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606572, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer