Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de management al documentelor curente


Anunt de participare numarul 139657/16.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Fax: +40 213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Petre Tudor, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Fax: +40 213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 311323217, In atentia: Petre Tudor, Fax: +40 213158294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Cenrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de management al documentelor curente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Banca Nationala a Romanieistr. Doamnei nr.8, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea unei platforme de management al documentelor curente, pentru toti utilizatorii BNR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 857, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 77150lei.b)Valab garantiei: 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006: ( 7637, 99Lei )Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ordin de plata in contul RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala.BNRva putea solicita executarea garantiei de participare daca ofertantul: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, d)contestatia depusa a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform prevederilor art. 278ยน din OUG 34/2006. 10%din valoarea contractului, in leifara TVA. Se constituie prin printr-un instr. de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig in cond art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 .Instr de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat.BNR are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Ofertantul declarat castigator are oblig de a constitui garantia de buna executie a contr. cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 Completarea formularului D.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?Guvernator ? Academician Mugur Isarescu
?Prim-Viceguvernator ? Prof. univ. dr. Florin Georgescu - Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, Prim - Viceguvernatorul B.N.R., dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din func?ia de vicepre?edinte al Consiliului de Administra?ie ?i de Prim - Viceguvernator al B.N.R., incepand cu data depunerii juramantului ?i pana la incetarea mandatului de Viceprim - Ministru ?i de ministru al finan?elor publice.
?Viceguvernator ? Bogdan Olteanu
?Viceguvernator ? Dr. Cristian Popa
?Membru ? Prof. univ. dr. Marin Dinu
?Membru ? Prof. univ. dr. Nicolae Danila
?Membru ? Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
?Membru ? Conf. univ. dr. Agnes Nagy
?Membru ? Dr. Napoleon Pop
?Vasile Ifrim, Director ? Directia Achizitii
?Niculae Dumitrache, Director Adjunct ? Directia Achizitii
?Ovidiu Dragomir, Director- Directia Servicii Informatice
?Tiberiu Parvulescu, Director adjunct - Directia Servicii Informatice
* Lista persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Na?ionale a Romaniei http: //www.bnr.ro.Comisia de evaluare:
Presedinte: Petre Tudor
Membri: Cristian Rizea;Alexandru Dumitrescu, Ileana Epure, George RatoiuInlocuitori: Dragos Manea, Mihai Dobrica, Elena Ghiugan, Andrei Neagu Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).
Nota:
a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;
c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire/transmiterea invita?iei de participare la etapa finala de licita?ie electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani ? Formular EMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 6.832.000lei
- prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Nota:
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EURO comunicate de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Experienta similara.Prezentarea listei principalelor livrari de produse, similare cu cele ofertate, efectuate in ultimii 3 ani;Completarea formularului F?Experienta similara.Confirmarea livrarilor efectuate, prin care se face dovada experientei similare se face prin prezentarea ctr, PV dereceptie sau recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar prin care se confirma livrarea de produse aferente solutiilor de management al continutului, similare cu cele ofertate (cel putin: Licente pt produs software de management documente, Licente pt produs software de captura doc, Servere, Sistem de stocare, switch-uri, Scanner A3/A4 de capacitate mare), a caror val insumata sa fie egala sau mai mare decat 3.544.100 lei fara TVA (val poate fi realizata prin insumarea val mai multor ctr similare);Val vor fi exprimate in LEI, folosind pt conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EURO comunicate de BCE(www.ecb.int) pt anii: 2009-4, 2399lei;2010-4, 2122lei;2011?4, 3282lei
Cerinta 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Prezentarea Formularului G, insotit de CV-ul in format EUROPASS aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si documente suport respectiv diplome absolvire, certificari, declaratie de disponibilitate /contract de munca/ contract de prestari servicii din partea expertului propus, in functie de tipul raporturilor de munca dintre specialist si operatorul economic.
Ofertantul va nominaliza o echipa compusa din minim 8 experti cheie, responsabili pentru indeplinirea contractului, alcatuita dupa cum urmeaza:
d1.Manager de proiect ? 1 specialist:
Cerinta: certificare profesionala in domeniul managementului de proiect eliberata de o institutie specializata (PMI, IPMA sau echivalent);
d2.Arhitect de solutie ? 1 specialist
Cerinta: cunoasterea a minim un framework de realizare a arhitecturilor de tip enterprise, recunoscut la nivel international (TOGAF sau echivalent);d3.Expert infrastructura hardware ? 1 specialist
Cerinta: certificare profesionala de tip expert care sa ateste detinerea de cunostinte aprofundatedespre platforma hardware oferita;d4.Administrator infrastructura hardware ? 1 specialist
Cerinta: certificare profesionala de tip administrator emisa de producatorul platformei hardware oferite;
d5.Specialist implementare solutie software de management al continutului ? 2 experti
Cerinta: certificare profesionala si/sau experienta in domeniul solutiilor de management al continutului;d6.Specialist analiza de business ? 1 expert
Cerinta: certificare profesionala care sa ateste detinerea de cunostinte aprofundate privind identificarea necesitatilor de business ale unei entitati juridice;
d7.Specialist securitate informatica ? 1 expert
Cerinta: competente de nivel avansat privind o metodologie de management a serviciilor IT recunoscuta international (ITIL Foundation version 3, sau echivalent). Certificare recunoscuta international privind consultanta in implementarea sistemelor de management al securitatii informatiei (ISO27001 implementer sau echivalent).Toti expertii trebuie sa indeplineasca urmatoarele: invatamant superior de lunga durata in domeniul tehnic (IT&C, stiinte exacte, etc.) sau intr-un domeniu asociat domeniului tehnic; foarte buna cunoastere a limbii romane.
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa detaliat experienta profesionala, a fiecarui expert nominalizat sa faca parte din echipa responsabila de indeplinirea contractului, astfel :
d1. Manager de proiect -experienta in coordonarea de echipe in domeniul IT evidentiata in cel putin un proiect similar.
d2. Arhitect de solutie - experienta ca arhitect de solutie in cel putin 1 proiect de implementare/dezvoltare de solutii similare ca obiect si complexitate ca a celor solicitate prin caietul de sarcinid3. Expert infrastructura hardware - experienta profesionala (instalare, configurare, administrare si suport tehnic) pentru platforma hardware ofertata, evidentiata prin participare la cel putin un proiect similar care sa includa platforma tehnica ofertata in configuratie cluster
d4. Administrator infrastructura hardware ? experienta profesionala (instalare, configurare, administrare si suport tehnic) pentru platforma hardware ofertata evidentiata prin participare la cel putin un proiect similar
d5. Specialist implementare solutie software de management al continutului ? 2 experti - experienta in implementarea solutiei ofertate de management al continutului evidentiata prin participare la cel putin un proiect similar
d6. Specialist analiza de business- participarea in calitate de analist/consultant/expert la cel putin 1 proiect complex de sistem informatic integrat
d7. Specialist securitate informatica ? experienta in domeniul securitatii IT.
Pentru sustinerea experientei similare, se va intocmi o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare expert si va cuprinde date despre beneficiarii contractelor, obiectul contractului si tipul serviciilor/activitatilor prestate precum si perioada in care s-a realizat contractul
Cerinta 3: Informatii privind subcontractantii
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul H, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Prezentarea acordului/acordurilor de subcontractare.
Nota:
a)In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
b)Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
c) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001. Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
Implementarea standardului de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001 sau echivalent. Prezentarea Certificatului privind managementul securitatii informatiei respectiv ISO 27001sau certificate echivalente, aflat in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 14:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. In cazul unei asocieri, pentru a beneficia de reducerea de 50% este necesar ca toti membrii asocierii sa fie IMM.Modul de departajare al ofertelor egale si clasate pe primul loc se va face prin prezentarea de noi oferte financiare (in plic sigilat) care vor fi deschise de comisia de evaluare.Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile si protectia muncii: Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii (Formularul I).Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata de catre liderul asocierii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer