Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE MANAGEMENT AL SITUATIILOR DE URGENTA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BUCURESTI


Anunt de participare numarul 128056/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE MANAGEMENT AL SITUATIILOR DE URGENTA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea echipamentelor, serviciilor si lucrarilor necesare realizarii unui ?SISTEM DE MANAGEMENT AL SITUATIILOR DE URGENTA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BUCURESTI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32344210-1 - Echipament radio (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
32232000-8-Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea echipamentelor, serviciilor si lucrarilor necesare realizarii unui ?SISTEM DE MANAGEMENT AL SITUATIILOR DE URGENTA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BUCURESTI? - conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 103, 092, 900.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de particip.2000000 (instr.gar emis de soc.bancara sau de asig/OP) gar de buna exec 7% din val ctr. fara TVA(instr. gar/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, finantare Banca Mondiala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plataCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare ? Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare suma 40.000.000 euro, respectiv 161.732.000 lei calculat la un curs mediu de 4, 0433 lei/euro.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate la organele competente, in copie ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicaInformatii privind capacitatea profesionala
Informatii privind subcontractantii-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Standarde privind asigurarea calitatii- documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractuluiStandarde de protectia mediului- documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Standarde privind managementul serviciilor IT- Prezentarea Certificatului privind managementul serviciilor IT, din seria ISO 20000 sau certificate echivalenteStandarde de asigurare a securitatii informatiei Prezentarea Certificatului privind managementul pentru securitatea informatiei, din seria ISO 27001 sau certificate echivalente
Informatii privind protectia muncii- documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea privind respectarea standardelor de sanatate si securitate in munca respectiv OHSAS 18001:2008 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl privind lista princip contr de lucrari sim executate in ultimii 5 ani si Decl privind lista princip ctr de furniz prod similare / prest serv sim din ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte similare, avand ca obiect principalele componente ale unui sistem integrat de management (proiectare, executie, implementare, testare si mentenanta) ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, conf prev CS, a caror valcumulata sa fie de min 100 mil lei.fie se prez mai multe ctr efectuate in ult 3 ani, a caror val cum sa fie de min 100 mil lei si al caror ob sa cupr cel putin urm comp: realiz desoft de aplicatie, pentru identificarea, declararea si monitorizarea zonelor de risc, asig mng sit de criza in cazul prod even; realiz unui sist informat cu funct de culeg a si centraliz a datelor, prez acestor date sub forma de aplicatii WEB GIS; furniz sist integrcare sa fi presup infrastruct hardware si comunicatii;ctr care sa fi presup aplicatie soft de tip S.A.R. pt centre de coordonare situatii de urgente, sist de supraveghere video urbana;solutie de securitate logica ce include o autoritate de certificare organizationala si aplicatii securizare statii de lucru;sist de recunoastere a nr de inmatriculare pe drumuri publice;proiect de consult si proiectare in dom infrastructurii urbane;proiectare si/sau consultanta in dom sit de urg pentru un oras de cel putin 2 mil loc;realiz a cel putin a unei constructii civile in suprafata construita min de 2000 mp
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 11:00
Locul: Splaiul Independentei. nr. 291-293, sector 6, et. 10, Directia Generala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
CERINTELE INCLUSE IN PREZENTA SECTIUNE COMPLETEAZA CEINTELE PREVAZUTE LA SECTIUNEA III. 2.3.-Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): Lista pers cheie care va fi folosit la derularea contractului Manager de proiect , Specialist in ciclul de viata al proiectelor, Exp arhitect , Specialist in managementul calitatii , Exp GIS , Exp hardware , Exp comunicatii , Exp proiectare lucrari civile, arhitectura, Exp in constructii , Exp in instalatii pentru constructii.DATORITA NR. LIMITAT DE CARACTERE CERINTELE MINIME PRIVIND PERONALUL CHEIE SE REGASESC IN DOC ATR. , CAP.V.4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer