Licitatie Publica - Sistem de management al traficului de nave pe Dunare si de informare asupra transportului pe ape interioare RoRIS
Anunt de participare numarul 86144/10.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241601996, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SIGURANTA NAVIGATIEI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de management al traficului de nave pe Dunare si de informare asupra transportului pe ape interioare RoRIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetele Constanta, Tulcea, Galati, Braila, Calarasi, Ialomita, Giurgiu, Teleorman, Dolj, Olt, Mehedinti, Caras-Severin
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 9, 008, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare va fi de 425.000 leiechivalentul a 100.000 euro , garantia de buna executie 10%din valoarea contractata excl TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR , POS- T Axa prioritara 3.2 , contributia UE 71, 12% siGuvernul Romaniei de la bugetul central de stat 28, 88%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizare asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 , Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat , Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale , Copie CertificatInmatriculare , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 5.000.000 euro , echivalentul a21.500.000 lei (RON), lichiditate generala>sau =100 % , disponibil mijloace financiare pentru a realiza cashflow necesar pentru acest contract pe o perioada de 90 zile in valoare de minim600.000 euro , echivalentul a 2.540.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara :1.- contracte de furnizare sisteme monitorizare a traficului naval care sa cuprinda radiocomunicatii navale tip VHF si/sau sisteme radare si/sau sisteme AIS, CodCPV 32000000-3, cu valoare de 2.000.000 euro echivalentul a 8.500.000 lei (pentru 1 contract sau cumulat din 2 contracte) , 2-contracte similare de furnizare aplicatii personalizate pentru sisteme monitorizare a traficului naval, CodCPV 72230000-6, cu valoare de 1.000.000 euro echivalentul a 4.250.000 lei (pentru 1 contract sau cumulat din 2 contracte), 3- contract lucrari similare cod CPV 45223210-1cu valoare de 40.000, 00 euro echivalentul a 170.000, 00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 13:00
Locul: Incinta Portului Constanta nr. 1 , Cladire ANR , etaj VIII , cam. 81
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si max 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala , POS- T Axa prioritara 3.2 Imbunatatirea sigurantei traficului pe toate modurile de transport , contributia UE 71, 12%
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str Stavropoleos , nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian , nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241616103, Fax: 0241616103
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ANR
Adresa postala: Incinta Port Constanta , nr1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241616104, Email: [email protected], Fax: 0241616229, Adresa internet (URL): www.rna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 16:30