Licitatie Publica - Sistem de management in puncte de comanda
Anunt de participare numarul 28139/16.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Ravoiu, Tel.+40 21 319 59 59 int. 251, In atentia: Biroului achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 57 08
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de management in puncte de comanda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Apararii, str. Izvor nr. 35, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 794, 640 si 2, 259, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va atribui imediat dupa incheierea acordului-cadru; celelalte functie de alocarea resurselor financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul va asigura suportul tehnic pentru elaborarea de documente, afisarea de imagini si efectuarea de analize necesare procesului de luarea a deciziilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32320000-2 - Echipament audiovizual si de televiziune (Rev.1)
30248000-9-Produse software (Rev.1)
32417000-9-Retele multimedia (Rev.1)
72130000-5-Servicii de consultanta privind configurarea posturilor informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sisteme de proiectie, proiectoare, monitoare interactive, table interactive, retea multimedia, software aferent, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 794, 640 si 2, 259, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare scrisoare de garantie bancara 10.000 lei.2. Garantie de buna executie a contractului subsecvent 10% din valoarea fara TVA, scrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat / plata contractului pe baza facturii, in cont deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legala de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), b) si d) din OUG 34 / 2006; declaratie pe proprie raspundere sau certificat / echivalent.
2. Xerocopiile certificatului de inregistrare si constatator din care sa rezulte forma de inregistrare a ofertantului si obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria autoritatii contractante, pe baza de imputernicire si act de identitate, luni - vineri, 08.00-16.00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire semnata si stampilata si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.+40 21 319 59 59 int. 0188, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 57 08
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2007 01:03