Licitatie Publica - Sistem de management si analiza a performantelor scolare pentru unitatile de invatamant din Municipiul Arad - faza II
Anunt de participare numarul 136705/20.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Informatica, Tel. +40 788198643, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Informatica, Tel. +40 788198643, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu publicul, Tel. +40 257206159, In atentia: Gavrea Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de management si analiza a performantelor scolare pentru unitatile de invatamant din Municipiul Arad - faza II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Arad Bd. Revolutiei, nr.75
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui sistem de management si analiza a performantelor scolare pentru unitatile de invatamant din Municipiul Arad (faza II), caresa permita introducerea in timp real a evidentelor scolare in cadrul unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Arad. Acest lucru se realizeaza prin oferirea de acces wireless la reteaua metropolitana care deserveste proiectul si in clasele unde se desfasoara procesul de invatamant din cadrul unitatilor scolare care sunt incluse in proiect
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
32360000-4-Aparate de intercomunicatie (Rev.2)
48190000-6-Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Achizitia unui sistem de management si analiza a performantelor scolare pentru unitatile de invatamant din Municipiul Arad (faza II), caresa permita introducerea in timp real a evidentelor scolare in cadrul unitatilor de invatamant preuniversitar din Municipiul Arad. Acest lucru se realizeaza prin oferirea de acces wireless la reteaua metropolitana care deserveste proiectul si in clasele unde se desfasoara procesul de invatamant din cadrul unitatilor scolare care sunt incluse in proiect
Valoarea estimata fara TVA: 830, 645.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare GP este 16.000 lei. Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de primire a ofertelor). Moduri de constituire a GP: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC, sau -ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata. Contul pentru garantii de participare al Municipiului Arad deschis la Trez. Mun. Arad este RO40TREZ0215006XXX006669. In cazul in care ofertantul va depune o scrisoare de garantie, aceasta va fi eliberata, de preferat, de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand prop. tehnica si prop. financiara. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 5 .In cazul in care prezenta procedura de achizitie publica va fi contestata la CNSC, iar acesta va respinge contestatia ca fiind nefondata, AC va retine o parte din GP, conform art. 278?1 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 5% din valoarea fara TVA a contractului, si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. (original). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. (original). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.3.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform Formularului 12 C.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu textul de lege invocat. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Primariei Municipiului ARAD privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl Gheorghe Falca, Primar; dl Levente Bognar Viceprimar; dna Gianina Pistru, Viceprimar; dna Claudia Macra, Administrator public, dl Cristian Gavrea presedinte comisie, dl Iulian Morar membru, dna Cristina Popii membru.
5..Declaratie privind incadrarea in categoria IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 14. (daca este cazul
6.Certificat de atestare fiscala privind taxele la bugetul de stat
Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate
7.Certificat de atestare fiscala privind taxele la bugetul localCertificat fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate Ofertantii vor prezenta Certificatul (certificate) emis(e) de Oficiul Registrului Comertului (original / copie legalizata sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au obiect de activitate in domeniul IT&C.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimi 3 ani
Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele produse similare furnizate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Experienta similara
Se solicita o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Recomandari/ certificari/contracte / procese verbale Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulatevor confirma livrari de produse similare in valoare de minim 800.000lei.
Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului . Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului si CV-urile acestora semnate in orginal
Informatii privind asociatii/subcontractantii
Aceasta lista ca fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legaliza va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii Aceasta lista ca fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legaliza va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2012 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, camera 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma licitatiei deschise, exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, departajarea acestora se va face prin reofertarea pretului in plic inchis, plicuri ce vor fi deschise simultan la o data stabilita de autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 10:46