Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de management si facturare automata a consumatorilor de energie termica pentru caldura si apa calda de consum in Municipiul Bucuresti - achizitionarea modulului productie, serviciile asociate livrarii acestuia si suplimentarea numarului de licente


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
248.420 RON

Castigatorul Licitatiei: Elsaco Electronic S.R.L.
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 119551/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.000, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Sistem de management si facturare automata a consumatorilor de energie termica pentru caldura si apa calda de consum in Municipiul Bucuresti - achizitionarea modulului productie, serviciile asociate livrarii acestuia si suplimentarea numarului de licente de utilizare pentru sistemul informatic ELSACO-ACE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin implementarea noului modul de analiza functionarii si gestiionarii orpirilor in sistem se evidentiaza urmatoarele avantaje: - generarea parametrilor de naliza a agentului termic cumparat zilnic;
- vizualizarea in dispecer a parametrilor agentului termic intrat in PT-uri;
- centralizarea opririlor zilnice;
- estimarea energiei termice care ar fi fost consumata de imobilele oprite;
- vizualizarea opririlor pe tipuri de incidente, centralizat la nivel de Bucuresti;
- ajustarea comenzilor zilnice de agent termic catre CET;
- situatia centralizata cu agent termic cumparat zilnic ca element de fundamentare a prognozelor de achizitie agent termic primar;
- vizualizarea de rapoarte pe baza acestorinformatii de toti factorii interesati ;
- posibilitatea acordarii unor informatii rapide clientilor, referitoare la motivul intreruperii furnizarii energiei termice.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48422000-2 - Suite de pachete software (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
72314000-9-Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
248, 420RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
114/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 280 Denumirea: Sisitem de management si facturare automata a consumatorilor de energ.term.pentru caldura si apa
V.1) Data atribuirii contractului 10.11.2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Elsaco Electronic S.R.L.
Adresa postala: Str. Pacea (Ocolitor), FN, Localitatea: Botosani, Cod postal: RO-710137, Romania, Tel. 0231507060, Email: [email protected], Fax: 0231507061, Adresa internet (URL): http: //www.elsaco.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 248768.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 248420.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 3
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 4021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: 4021.408.37.00, Adresa internet (URL): http: //tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel. 40372.757.840, Email: [email protected], Fax: 4021.312.62.03, 4021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer