Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de management si facturare automata a consumurilor de energie termica pentru caldura si apa calda in Municipiul Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 97262/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0372.148.000, In atentia: Luiza Stoicescu, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0372.757.840, In atentia: Ing. Dana Nita, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, etaj 7, camera 70, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0372.757.840, In atentia: Ing. Dana Nita, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0372.757.840, In atentia: Ing. Dana Nita, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de management si facturare automata a consumurilor de energie termica pentru caldura si apa calda in Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central si puncte de lucru ale RADET, pe raza Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui Sistem de management si facturare automata a consumurilor de energie termica pentru caldura si apa calda in Municipiul Bucuresti necesar pentru eficientizarea activitatii RADET Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48422000-2 - Suite de pachete software (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
72314000-9-Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui sistem informatic insotit de livrabile (licente pentru sistemul de gestiune a bazei de date, licente pentru fiecare modul din sistemul informatic, conform documentatiei descriptive) si servicii (analiza detaliata a fluxurilor de lucru; configurare si instalare; transfer de informatii din bazele de date existente; asigurare documentatii de utilizare, instruire utilizatori si administratori, asistenta tehnica in utilizare; suport tehnic post implementare).
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 24.753 lei (6.000 euro); Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu al RADET Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45, OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
-Certificate de atestare fiscala care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul general consolidat si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor- Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (pentru persoane juridice/fizice romane) sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (pentru persoane juridice /fizice straine )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
- balanta de verificare la data de 31.12.2009
- declaratie privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani; Se stabileste o valoare pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de 2.475.300 lei /600.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a principalelor livrari de produse si servicii asociate efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar: recomandari din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, procese verbale de receptie. Se solicita prezentarea unui contract sau a mai multor contracte de furnizare similare, a caror valoare cumulata este egela cu 825.100lei / 200.000euro.
- Se vor prezenta cetificate emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat un sistem de managment al calitatii conform standardului ISO 9001/2000 sau echivalent. Certificatele mentionate vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 11:00
Locul: RADET-Buc, Str. Cavafii Vechi , nr 15, sector 3, Serviciul Achizitii publice, et 7, camera 72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, observatori desemnati de catre ANAF in vederea verificarii procedurii conf. OUG 30/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030086, Romania, Tel.4 021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 4 021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, et. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel.4 0372.757.840, Email: [email protected], Fax: 4 021.312.62.03, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer