Licitatie Publica - Sistem de masurare cu brat articulat
Anunt de participare numarul 144826/09.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTM
Adresa postala: Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021263, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Gheorghe, Tel. +40 212523068, Email: [email protected], Fax: +40 212523437, Adresa internet (URL): www.incdmtm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de masurare cu brat articulat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de masurare cu brat articulat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de masurare cu brat articulat -1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 297, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5950 lei.Garantia de participare se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expers ca se constituie pentru procedura ce face obiectulprezentei cereri de oferta-virament prin ordin de plata RO23RNCB0073049977150001- BCR Sucursala sector 2-sau plata cu numerar la caseria INCDMTM-din SOS.Pantelimon nr.6-8 sector 2 Bucuresti.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda, echivalenta se face la cursul valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile .Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie si aceasta este respinsa de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine 1% din garantia de participare in conformitate cu art.278 ind.1) alin.1) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, se va utiliza formularul din capitolul de formulare-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-original,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tertul sustinator va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a) c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
5.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul si-a indeplinit obligatia de plata la bugetul general consolidat;
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
Aceste certificate trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.
Prof.Univ.Dr.Ing. Gheorghe Gheorghe- Director General; Dr.Ec.Maria Marian-Director Economic; Teodora Cecilia Dima-Consilier Juridic; Ana Maria Cristina Ghiteanu-Consilier Juridic- Compartiment Achizitii Publice , Dr.Ing.Gheorghe Popan, Ing. Ioan Gabriel Todoran, Ing.Sorea Sorin, Ing.Ioan Lata, Ing. Ghiculescu Neli. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, inoriginal/copie legalizata/ sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: In situatia in care , ofertantul clasat pe primul loc a prezentat o copie conform cu originalul, i se va solicita acestuia sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2012 din care sa rezulte exercitiul financiar , vizat de catre organele fiscale in drept.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.se va depune o copie lizibila semnata si stampilata conform cu origimalul dupa Bilantul contabil la 31.12.2012 din care sa rezulte exercitiul financiar , vizat de catre organele fiscale in drept
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Delaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - o lista a principalelor livrari similare in ultimii 3 ani
1.Certificat ISO 9001 sau echivalent
In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul trebuie depus de catre fiecare asociat" pentru partea din contract pe care o realizeaza". Operatorii economici nerezidenti(straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice superioare
45%
Descriere: (1).Domeniul volumetric de masurare - 5 p; (2).Repetabilitatea bratului - 10p; (3).Acuratetea volumetrica (mm) cu palpator tip bila- 10 p; (4). Acuratetea volumetrica (mm) cu scaner laser- 15 p; (5).Acuratete scaner laser (2 sigma )- 5 p
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2013 11:00
Locul: Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Cresterea Competitivitatii Economice-POS CEE- "Centru de cercetare pentru tehnica masurarii"-CERTIM
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006(A), termenul de contestare este de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii
Adresa postala: Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021631, Romania, Tel. +40 212523068, Email: [email protected], Fax: +40 212523437, Adresa internet (URL): www.incdmtm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2013 15:41