Licitatie Publica - Sistem de masurare si procesare date privind zgomotul emis de vehicule
Anunt de participare numarul 43701/18.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02512
Adresa postala: comuna Clinceni, strada Aeroportului nr. 16, judet ILFOV, Localitatea: Clinceni, Cod postal: 77060, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Toma, Tel.021-42.33.058/206, 287, In atentia: Alexandru Molnar, Email: [email protected], Fax: 021-42.31.030, Adresa internet (URL): www.acttm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UM 02512
Adresa postala: Sos Aeroportului nr. 16, Comuna Clinceni, jud Ilfov, Localitatea: Clinceni, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Toma, Tel.+4021.423.30.58/206, 287, In atentia: Alexandru Molnar, Fax: +4021.423.10.30, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de masurare si procesare date privind zgomotul emis de vehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unui sistem de masurare si procesare date privind zgomotul emis de vehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253430-1 - Echipament de masurare a zgomotului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 complet
Valoarea estimata fara TVA: 443, 613.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
grantia de participare in valoare de 8.800 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri bugetare.Plata: in 60 zile de la receptia produselor, prin DTCP Ilfov.Receptia nu poate fi inainte de 02.12.2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art.180 din OuG nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura; Operatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art.181 din OuG nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura; Oparatorii economici care nu-si dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, vor fi exclusi din procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria autoritatii contractantegratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
din partea autoritatii contractante: comisia de evaluare, din partea ofertantilor: reprezentanti cu imputernicire sisi act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.+4021.319.51.76, Email: [email protected], Fax: +4021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
caile de atac se utilizeaza conform cap IX din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: Str. Aeroportului nr.16, comuna Clinceni, jud Ilfov, Localitatea: Clinceni, Cod postal: 077025, Romania, Tel.+4021.423.30.58/193, Fax: +4021.423.10.30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 11:29