Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de masurare sincrona a fazorilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 41982/26.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Dan Popa Nimigean, Tel.021 3035912, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de masurare sincrona a fazorilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 12 puncte diferite din sistemul energetic national, si la nivel central 6 statii de lucru(una la DEN si cate una la fiecare din cele 5 DET-uri )
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui sistem de masurare sincrona a fazorilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252400-5 - Echipament de masurare si de control (Rev.1)
45315400-2-Instalatii de inalta tensiune (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Subsistem de sincronizareSubsistem de masurare propriu-zisaSubsistem de colectare /arhivare/vizualizare inclusiv: Servicii de inginerie, scolarizare si punere in functiune a subsistemelor;Lucrari de C+M pentru realizare si implementare;
Valoarea estimata fara TVA: intre 950, 000 si 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare este de 30.000 lei.Garantia de buna executie 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea la art.181.Certificate constatatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii (trei) 3 ani, inregistrate la Administartia FinanciaraIndicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu_____________________ >40%Capital propriu + credite bancareIndicatorul privind lichiditatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante_____________________ >100%Datorii curenteCifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 2.400.000 Lei sau echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executarea de sisteme de automatizare.Recomandari din partea altor beneficiari / clienti minim 1.Autorizare pentru livrarea produselor.Certificarea existentei unor experiente de functionare cu echipamente (hardware) si versiuni de software licentiate similare de cel putin 1 an in instalatii de foarte inalta tensiune pentru toate echipamentele distincte, componente ale (sub) sistemelor oferite. Dovezi privind functionarea sistemului de managementul calitatii si mediului.Declaratie privind informatii cu personalul de specialitate responsabil direct cu indeplinirea contractului.In cazul ofertantilor ne-asociati, acestia trebuie sa aiba o participare majora la realizarea contractului, sa poata furniza echipamente, presta servicii si executa lucrari precum si sa poata asigura resursele financiare necesare acestor activitati.In cazul asocierilor, asociatul principal trebuie sa aiba o participare majora la realizarea contractului, adica sa poata asigura resursele financiare necesare acestor activitati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata-transfer bancar sau la caseria(bdul.Armand Calinescu 2-4)pe baza unei imputerniciri.DA se obtine in baza unei solicitari transmisa prin fax
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 10:30
Locul: Strada Armand Calinescu 2-4, Etaj 6, cam 625, Directia Comerciala, Sectorul 2, BUCURESTI, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pretul documentatiei de atribuire este de 50 lei, fara TVA.Documentatia de atribuire se poate obtine de la: Serviciul Achizitii Publice Investitii si Mentenanta, B-dul Armand Calinescu nr. 2/4 etaj 6, camera 621, Dna. Calugarita Veronica, tel: 021 3035702/3035891
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA, Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Armand Calinescu 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer