Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de mesagerie electronica


Anunt de participare numarul 106360/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. 0212025227, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de mesagerie electronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul MECMA, Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona un sistem de mesagerie electronica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30236100-3-Echipament de extindere a memoriei (Rev.2)
31682000-0-Surse de energie electrica (Rev.2)
48223000-7-Pachete software pentru posta electronica (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un sistem de mesagerie electronica
Valoarea estimata fara TVA: 487, 903.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in suma de 9.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea completataconformFormularului B1 dinVolumul III;
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si181 ? Anexa la formularul B1;
? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat la data eliberarii certificatului - original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
? Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local- original sau copie legalizata - valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie de minim 900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa / fise de informatii privind experienta similara
? Recomandari din partea altor beneficiari / clienti
? Autorizare pentru livrarea echipamentelor de la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: finalizarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunererea ofertei pentru prezenta procedura a unui contract similar a carui valoare sa fie de minim 450.000 lei.Ofertantul are obligativitatea de a prezentarecomandarede la fiecare beneficiar pentru contractele prezentate la experienta similara? Se solicita prezentarea in detaliu a componentei si organizarii echipei tehnice care va realiza toate serviciile de instalare, (re)configurare si integrare pentru echipamentele cerute in caietul de sarcini (Volumul II). Se solicita prezentarea CV-ului sefului echipei tehnice desemnat precum si copii dupa certificarile tehnice. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca cel putin seful echipei tehnice de implementare detine certificarea MCSE. De asemenea, unul din membri echipei de implementare trebuie sa detina certificarea Microsoft Certified Technology Specialist ? Windows Server Virtualization si Microsoft Certified Technology Specialist ? Exchange Server.Beneficiarul isi rezerva dreptul de a cere pentru verificare originalele copiilor prezentate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
35%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 13:00
Locul: Sediul autoritatii contarcatnte, Calea Victoriei nr. 152, etaj 3, cam. 322
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de evaluare - tehnicPentru criteriul 1 ? Timp de livrare, instalare si configurareSe acorda 10 puncte pentru oferta cu cel mai mic timp de livrare, instalare si configurare.Pentru restul ofertelor punctajul se acorda dupa urmatoarea formula: P timp livrare, instalare si configurare = Tmin/Tn x 10 unde: Pentru criteriul 2 ? Garantie (data de producator)Se acorda 8 puncte pentru oferta cu cea mai mare garantie.Pentru restul ofertelor punctajul se acorda dupa urmatoarea formula: Pgarantie - Gmax/Gn x 8 unde: Pentru criteriul 3 ? Caracteristici tehnico-functionalePunctajul se va acorda pe baza analizei comparative cu cerintele minime acordandu-se puncte doar pentru ofertele care depasesc cerintele minimePentru criteriul 4 ? Servicii de migrare sistem mesagerie electronicaSe vor puncta: .Metodologia de migrare a sistemului de mesagerie electronica ? 5 puncteSe acorda maxim 5 puncte pentru cea mai complexa prezentare detaliata a metodologiei si aplicabilitatea acesteia. Punctajul se va acorda pe baza analizei comparative a ofertelor cu raportare la nivelul de detaliere a metodologiei de prestare a serviciilor corespunzator activitatilor specifice realizate de prestator in cadrul proiectului..Calitatea si fezabilitatea planului de proiect in conformitate cu cerintele caietului de sarcini ? 5 puncteSe acorda maximum 5 puncte pentru cel mai detaliat plan de proiect. Punctajul se va acorda pe baza analizei comparative a ofertelor cu raportare la nivelul de detaliere a planului de proiect corespunzator activitatilor specifice realizate de prestator, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECMA-DGAPC
Adresa postala:  Calea Victoriei nr. 152, sector 1, etaj 3, camera 322, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 021/20.52.227, Email:  [email protected], Fax:  021/20.25.294, Adresa internet (URL):  www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer