Licitatie Publica - SISTEM DE MONITORIZARE GPS
Anunt de participare (utilitati) numarul 141143/14.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Adina Zeces, Tel. +40 265404114, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM DE MONITORIZARE GPS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile achizitorului din:
Tg Mures, Medias, Ploiesti, Craiova, Roman
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 833, 070 si 1, 600, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trim sau anual la aparitia unor nevoi noi care din motive obiective nu au putut fi prevazute in primul contr.subsecvent/daca ofertantul castigator se afla in imposib.de a livra prod din primul contr.subsecvent.Val.prim.contr.subsecvent cel mai mare 526670 lei, val.care determina crit de calif
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sistem de monitorizare gps
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38112100-4 - Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima/maxima a acordului cadru: minim 620 buc/maxim 1.610 buc; minim 14400 abonamente/maxim 27000 abonamente
Cantitatea celui mai mare contract subsecvent (primul): minim 310 buc/maxim 620 buc; minim 2.400 abonamente/maxim 4800 abonamenteValoarea estimata a acordului cadru fara TVA: 1.600.500 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 833, 070 si 1, 600, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 32.010 lei. (Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data publicarii invitatiei de participare)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la NEXTEBANK Tg. Mures, cu conditia confirmarii acestora (prezenta banilor in contul autoritatii contractante) de catre banca beneficiara pana la termenul limita de primire a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 5.380, 5 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata. - Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie in una din urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractAutoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 1 din HG 925/2006 actualizata, respectiv in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata (acest document va fi depus si de tertul sustinator pentru lit. a, c^ si d);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director Emil Lucaci, Director Economic Inlocuitor ec Dorina Hasegan, Director Expoatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, Inginer Sef Mecanic ing. Cristian Cioban, Sef Birou Contracte c.j. Madalina Pirlea, Sef Serviciu Analize-Costuri ec. Cristian Ilinca, ec. Florin Ciopaian, Sef Serviciu Dezvoltare ing. Mircea Marcel Pszota, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, , c.j. Adina Zeces(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa Formularul 1.D din capitolul III Formulare
Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul)valabil/real la data limita de depunere a ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: 1.053.340 lei.
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea
Capacitatea economica si financiara a unui ofertant poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform art. 186 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract prezentat in lista principalelor livrari, va avea ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin: 526.670 lei.
Contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va prezenta Formularul 5 din Capitolul III-Formulare.Experienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei, conform anului in care a fost incheiat contractul.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Document emis de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2013 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante Tg Mures str. Barajului nr.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti sunt situati pe primul loc, avand acelasi pret total, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut.In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.-Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.Se va completata Anexa 1 cuprinsa in Capitolul III.-Documentele solicitate prin documentatia de atribuire sunt obligatorii.Se vor solicita completari si clarificari doar la documentele depuse.-Ofertantul poate uza de prevederile art.11 alin 4 din HG 925/2006.-Se va prezenta modelul de contract (cap IV), vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate) la depunerea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de dep.a contestatiilor 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al AC pe care orice persoana care se considera vatamata il considera nelegal.Daca se contesta doc.atrib, termenul decurge de la data public.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 14:24