Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE MONITORIZARE INFORMARE SI ALARMARE IN CAZUL PRODUCERII DE CALAMITATI NATURALE IN LOCALITATILE RIVERANE DUNARII DIN JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 52946/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE MONITORIZARE INFORMARE SI ALARMARE IN CAZUL PRODUCERII DE CALAMITATI NATURALE IN LOCALITATILE RIVERANE DUNARII DIN JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CRESTEREA CAPACITATII DE MANAGEMENT SI DE REACTIE A REGIUNII TRANSFRONTALIERE IN CAZUL PRODUCERII DE CALAMITATI NATURALE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31622000-2 - Sirene (Rev.1)
32524000-2-Sistem de telecomunicatii (Rev.1)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurarea a 41 buc SIERENE, DOTARI CENTRALA ALARMA, ECHIPAMENTE DATACENTER, APLICATIE DISPECERAT, WEB GIS, PORTAL, BPM SYSYEM, SOFTWARE DE BAZA, ALTE SERVICII.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 493, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE, IN CUANTUM DE 17.500 CU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU O.P. IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM PHARE CBC 2005 COD PERSEUS RO2005/017-535.01.02.05 PROIECT "CRESTEREA CAPACITATII DE MANAGEMENT SI DE REACTIE A REGIUNII TRANSFRONTALIERE IN CAZUL PRODUCERII DE CALAMITATI NATURALE"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii art.180 si art.181, Certificate privind plata impozitelor catre stat, C.U.I., CERTIFICAT CONSTATATOR O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI- CERINTA MINIMA 10.000.000 LEI ECHIVALENT A 2.695.055 EURO, BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
RESURSE TEHNICE, RESURSE UMANE, LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE IN ULTIMII 3 ANI, CERINTA 420.000 LEI PENTRU SUPORT SISTEM DECIZIE, ECHIVALENT 113.192 EURO, FINALIZAREA IN ULTII 3 ANI A UNUI SISTEM DE ALARMARE LA CHEIE VAL. MINIMA 630.000 LEI, ECHIV.169.784 EURO LISTA SUBCONTRACTANTI. DOSAR DE PREZENTARE AL SISTEMULUI PROPRIU DE CONDUCERE SI ASIGURARE A CALITATII AVIZAT.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
TEHNIC
70%
Descriere:
2.
FINANCIAR
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2008 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN DOLJ, STR. UNIRII NR.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE CBC 2005 ROMANIA - BULGARIA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 200169, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B.DUL N. TITULESCU NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200122, Romania, Tel.0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC, ADMINISTRATIE LOCALA, SECRETARIAT
Adresa postala: STR. UNIRII NR.19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200586, Romania, Tel.0251/408200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer