Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita?, Cod SMIS ? CSNR 14429


Anunt de participare numarul 127061/30.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala:  Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Punct(e) de contact:  TRAIAN IACOBET, Tel. +40-245-207.612, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita?, Cod SMIS ? CSNR 14429
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita?, Cod SMIS ? CSNR 14429
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente si dotari, Licentele necesare implementarii proiectului, Achizitie aplicatie si servicii IT, Serviciu de configurare si implementare a bazelor de date, migrare si integrare a diverselor structuri de date existente, Dezvoltarea continutului digital initial necesar pentru implementarea proiectului -Serviciu de analiza, Realizare si configurare a retelei LAN necesara pentru functionarii proiectului, Organizarea de cursuri de formare profesionala
Valoarea estimata fara TVA: 4, 656, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 80.000 lei, garantia de buna executie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul Consiliului Judetean Dambovita- Fonduri Structurale - POS CCE ? Axa 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006, CUI, ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 4 (Informatii generale) , se vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 8.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv lista princip livrari de prod in ultimii 3 ani;Exp simil, copiidupa contr, copii dupa recomand, Decl priv efectiv medii anuale;Pers ce va fi ang in contr;Angaj ofer priv res umane, CV, Copii dupa diplom, adev, autoriz sau certific, Alte inf priv pers: Specialist retele si echip hardware-Exp prof de min 3 ani in dom IT&C;Certif prof in admin sist inf emisa de catre prod de platforme inform rec la niv mondial;certif prof ing de sist emisa de catre prod de platforme inf rec la niv mond;Certif prof in asig securit sist inf emisa de catre prod de platforme inform rec la niv mondial;Exp in cel putin un proiect ce a avut in ved implem unui sist inform in care s-au desf act de config si instal echip hardware;Exp integrare-Exp prof de min 5 ani in dom IT&C;compet de niv avansat priv manag proceselor de business pe o platforma de integr, emisa de catre prod rec la nivel internat;compet de niv avansat priv tehn bazelor de date, emisa de catre prod de platforme inform rec la nivel mondial;Exp in cadrul a cel putin unui proiect de implem a unui sist inf ce a avut in vedere integr unei sol cu sist exist;Expert instruire-Exp prof de min 3 ani in dom IT&C;compet de niv avansat priv tehn de instruire, dov prin prez unei certif emisa de catre prod de platforme tehn rec la niv internat;Exp in cel putin un proiect ce a avut in vedere implem unui sis inform in care s-au desf act de instruire pt un nr de min 200 utiliz ai aplic software livrate;Expert testare-Exp prof relev in dom de min 3 ani;Exp in testarea sist inform in cadrul a cel putin unui proiect desf in ultimii 3 ani;Specialist baza de date: stud sup finaliz in dom IT&C;Exp prof de min 3 ani in dom IT&C;Part in cadrul a cel putinunui proiect in care sa fi avut cel putin responsab de instal si adm baza de date;Analist-Exp prof relev in dom IT&C de min 5 ani;Certif profes cum ar fi CBAP sau echiv;Certif profes priv detin de cun cu priv la model proceselor de business, dov prin absolv de cursuri ref la limb standard model proceselor de business;Certif prof obt in urma part la cursuri de instr in dom analiz ?i gest proiect;Exp un proiect care sa fi avut in vedere cel putin act de analiza, configsi instal software;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert treb sa fi exec in ultimii 3 ani cel putin un contr ce a avut in ved instal unei aplicatii web based pt plata de taxe si impozite locale, si integrarea acesteia cu alte aplicatii/sisteme. Val contr sa fi fost cel putin egala cu suma de 4.000.000 lei iar particip ofert sa fi inclus cel putin urm activ: dezv, implem si instal software-ului de aplicatie;instal unui modul de informare a publicului prin interm unui portal;instal unui modul pt cereri si petitii online;livrarea, instal si config echip hardware;project manag, analiza, proiect, instr, testare;asistenta tehnica, mentenanta si suport;Ofert trebuie sa faca dov ca dispune de un centru de suport propriu (infrastr hardware si de comunicatii, aplicatii software accesibile WEB, pers dedicat si calificat in vederea derularii fluxurilor de lucru specifice manag incidentelor)specializ in oferirea de servicii postimplem de tip suport tehnic.Manag de proiect-Exp prof de min 3 ani in manag de proiecte in dom IT&C;compet de niv avansat ref la o metod de manag de proiect recunosc la nivel internat dov prin certif profes PMP sau echiv;certif prof ITIL Found sau echiv;certif prof RMP PMP sau echiv;manag de proiect in cadrul a cel putin unui proiect de furniz aplic web based pt plata impoz si tax;Expert calit si securit inform-Exp prof in dom IT&C de min 5 ani;certif cum ar fi CISM/CISSP sau echiv;comp priv manag securit inform si asig cont business dov prin certif ISA sau echiv;Cun in auditul sist inform dov prin certif cum ar fi CISA sau echiv;certif cum ar fi COBIT sau echiv;Exp in coord si finaliz implem si certific in dom IT a cel putin unui sist de manag al calit conf ISO 9001:2000 sau echiv si a cel putin unui sist de manag al securit inform conf ISO 27001:2005 sau echiv;Part in ultimii 3 ani in calit de exp in asig calit si securit inf in cadrul a cel putin unui proiect de furniz aplicatii web based pt plata impoz si tax;continuarea-alte informatii privind personalul(in rubrica de sus).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9778/25.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, str. Piata Tricolorului nr. 1, parter, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, repr autoriz sau imputerniciti ai ofertantilor;observ desemnati de catre UCVAP;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? 2007-2013 Axa III ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public? Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice? Operatiunea 1 ?Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Fax:  +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala:  str. Emil Zola nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244/522.445, Fax:  0244 ? 522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica Administratie Publica-Serviciul juridic - contencios, administrativ
Adresa postala:  Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Tel. 0245207104, Fax:  0245212230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer