Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita


Anunt de participare numarul 133242/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 245207629, In atentia: Gabriela Iurcu, Email: [email protected], Fax: +40 245616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de plata electronic pentru automatizarea serviciilor de impozite si taxe locale catre contribuabilii judetului Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului vizeaza implementarea unui sistem informatic integrat pentru managementul taxelor si impozitelor in cadrul Consiliului Judetean Dambovita pe de o parte si achizitionarea de echipamente hardware justificate din punct de vedere al implementarii proiectului, inclusiv a dispozitivelor mobile in vederea accesarii informatiilor legate de taxe si impozite.
Proiectul reuneste toate structurile Autoritatii Publice Locale din Judetul Dambovita, respectiv: ? Consiliul Judetean Dambovita? Autoritatile Publice Locale subordonate, 1 municipiu, 5 orase si 82 comune
Lista de produse si servicii solicitate:
? Echipamenete si dotari
? Servicii de instalare si configurare echipamente calcul
? Licente software
? Aplicatii informatice (pentru realizarea carora poate fi necesara parcurgerea urmatoarelor etape: analiza cerintelor, proiectare, implementare si testare);
? Configurarea si implementarea bazelor de date, migrarea si integrarea diverselor structuri de date existente
? Dezvoltarea continutului digital initial necesar pentru implementarea proiectului
? Realizarea si configurarea retelei LAN (Configurarea echipamentelor in retelele locale si realizarea conexiunii intre Consiliul Judetean Dambovita si primarii )
? Formare profesionala a personalului care va utiliza produsele software implementate si acelui care va asigura mentenanta solutieiIn urma implementarii acestui proiect va fi necesara instruirea unui total de 331 de persoane din cadrul tuturor Primariilor din Judetul Dambovita si din Consiliul Judetean Dambovita.
Durata derealizarea investitiei este de 9 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48442000-8-Pachete software pentru sisteme financiare (Rev.2)
72212422-3-Suite de servicii de dezvoltare de software (Rev.2)
72253000-3-Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat, cap. 2. CERINTELE PROIECTULUI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 656, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 92.000 lei.Modalitati de constituire acceptate: ? Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO15TREZ2715006XXX000252), confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.NOTA: 1. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.3. In cazul prezentarii unei garantii de participare prin virament bancar, dovada constituirii acesteia, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Contabilitate - Financiardin cadrul Directiei Economicedin cadrul Consiliului Judetean Dambovita care sa confirme viramentul.Garantia de participare se va prezenta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare NU poate sa fie constituita de catre subcontractanti. a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Sau? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: -Bugetul Consiliului Judetean Dambovita- Fonduri Structurale - POS CCE ? Axa 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Cerinta nr. 5
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat.
Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane, respectiv original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.
Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.
Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original. Pentru completarea declaratiei: persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lector. univ Florin Popescu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, av. MarinAntonescu ? vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, ec. Mircea Nistor ? director Directia investitii si dezvoltare regionala, ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ec. Gabriela Iurcu ? sef serviciu Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse, jr. Adrian Mocanu ? director Directia juridica, administratie publica
nota: Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) va fi completat in original de toti participantii la procedura: ofertant, asociat, subcontractant, tert Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straine
A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice/fizice romane
B.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice straine
B.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducereautorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul/documentele prezentate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
A.1) Media cifrei de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim 8.000.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea (curs mediu BNR):
Anul EUR/RON
2008 3, 6827
2009 4, 2373
2010 4, 2099
20114, 2379A.2) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.1) Ofertantul trebuie sa faca dovada unui contract, desfasurat in ultimii trei ani, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic functional si in care au fost implementate platforme electronice pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online si livrateechipamente hardware, contract care a presupus implementarea de aplicatii in mai multe locatii distribuite in teritoriu (judet, regiune).
2) Ofertantul trebuie sa faca dovada unui contract, desfasurat in ultimii trei ani, aferent unui sistem informatic functional care a avut ca obiect implementarea sau mentenanta pentru un sistem de gestiune a taxelor si impozitelor localeSistem informatic functional - sistem informatic care a fost receptionat de beneficiar si care se afla in exploatare curenta.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
A.2) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.
A.1) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului:
1. Manager de proiectCompetente: -Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata, in domeniul IT
-Certificare in managementul de proiect recunoscuta la nivel national sau la nivel international (ex. PMP, sau echivalent)
- Certificare ITIL Foundation v 3.0 sau certificare echivalenta
- Certificare specifica in managementul riscului emisa de o institutie recunoscuta atat la nivel national cat si la nivel international
- Experienta profesionala generala: -Minim 5 ani experienta dovedita in domeniul ITExperienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Manager de proiect, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic si in care a fost implementata o platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online, au fost livrate echipamente hardware.
2. Responsabil calitateCompetente: - Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata in domeniul IT
- Certificare ca auditor pentru sisteme de managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent, emisa de catre un organism cu recunoastere atat la nivel national cat si la nivel international
- Certificat de absolvire a unui curs de specialitate in domeniul sistemelor de management al securitatii informationale, ISO 27001 sau echivalentExperienta profesionala generala: -Minim 3 ani experienta in domeniul asigurarii calitatii
Experienta profesionala specifica: - Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Responsabil calitate, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic in care a fost implementata o platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online, livrate echipamente hardware si in care a realizat planurile de asigurare a calitatii
3. Responsabil tehnicCompetente: -Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata, in domeniul tehnic
Experienta profesionala generala:
-Minimum 5 ani experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Responsabil tehnic, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic in care a fost implementata o platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online, au fost livrate echipamente hardware si echipamente de comunicatii si in cadrul caruia a desfasurat cel putin urmatoarele activitati: - Crearea arhitecturii sistemului- Stabilirea solutiilor tehnice- Design de aplicatii- Coordonarea echipei de programatori
4. Responsabil administrare baze de dateCompetente: -Diploma de absolvent studii superioare
-Certificat in programarea si administrarea sistemelor de gestiune a bazelor de dateExperienta profesionala generala: -Minim 5 ani de experienta in domeniul IT
Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala dovedita ca administrator de baze de date in cel putin un proiect de implementarea a unui sistem informatic, in cadrul caruia a efectuat cel putin urmatoarele activitati:
- activitati privind optimizarea performantelor la nivelul bazei de date,
- indexare, - tunning de baze de date, structuri memorii si storage, - implementare strategii de back-up si recuperare date (recovery)
5. Analist seniorCompetente: -Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata
-Diploma de absolvirea de cursuri/specializari in analiza cerintelor si proiectarea proceselor de business.Experienta profesionala generala:
-Minimum 5 ani experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Analist, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic in care a fost implementata o platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online si au fost livrate echipamente hardware
6. Consultant senior ?minim 2 persoaneCompetente: -Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata
Experienta profesionala generala: -Minimum 5 ani experienta dovedita in domeniul IT
Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de Consultant, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic in care a fost implementata o platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online, au fost livrate echipamente hardware.
7. Consultant tehnic instruireCompetente: -Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata, in domeniul IT
-Certificare care sa ateste competente de formator emisa de catre un furnizor de formare autorizat CNFPA sau echivalent
-Certificare privind participarea la cursuri/specializari in metodologia instruirii adultilorExperienta profesionala generala: -Minim 5 ani de experienta in domeniul IT
-Minim 3 ani de experienta in domeniul formarii profesionale
Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala, in calitate de coordonator instruire, in cel putin un contract, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea de solutii in care au fost implementate platforme electronice prin care s-au furnizat sisteme informatice, echipamente hardware si echipamente de comunicatii.
8. Expert securitate informationalaCompetente: -Diploma de absolvire studii superioare de lunga durata, in domeniul IT
-Certificare profesionala COBIT Foundation sau echivalent
-Certificare privind managementul securitatii, certificate cum ar fi Information Systems Security Management Professionall ? ISSPM sau echivalent
-Certificare privind auditul sistemelor informatice - certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent
-Certificare privind Managementul securitatii informatiei, certificate cum ar fi Certified Information Security Manager - CISM sau echivalent
-Certificare de administrator de sisteme (Microsoft Certified Systems Engineer sau echivalent), cu recunoastere atat la nivel national cat si la nivel internationalExperienta profesionala generala: -Minim 5 ani de experienta in domeniul IT
8. Expert securitate informationala
Experienta profesionala specifica: -Experienta profesionala in cel putin un contract in care a ocupat postul de expert securitatea informationala, care a avut ca obiect proiectarea si dezvoltarea unui sistem informatic in care a fost implementata o platforma electronica pentru furnizarea de servicii publice online, inclusiv servicii de plata online, au fost livrate echipamente hardware si in cadrul caruia a realizat cel putin urmatoarele activitati: - Design si implementarea solutie de securitate- Consultanta si suport securitatea informationala;
- Auditul securitatii serverelorAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
A.2) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.
A.1) In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
A.1) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
A.1) Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S147-244513din03.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, camera 26, Piata Tricolorului nr.1, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
a) reprezentantii imputerniciti ai ofertantilorb) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale - POS CCE ? Axa 3PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public "
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari in vederea transmiterii de catre ofertantii clasati pe primul loc de documente care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului al carei pret este cel mai scazut.ALTE INFORMATII CU PRIVIRE LA IMPOZITARE, PROTECTIA MEDIULUI, PROTECTIA MUNCII- IMPOZITARERelatii privind cadrul legislativ fiscal se pot obtine de pe pagina de Internet a Ministerului Economiei si Finantelor, domeniul finante: http: //www.mfinante.ro.- PROTECTIA MUNCIIPe parcursul indeplinirii contractului se vor respecta prevederile Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul 508/933/2002 privind aprobarea Normelor Generale de Protectia Muncii, precum si celelalte acte normative conexe.Relatii suplimentare privind legislatia in domeniul protectiei si securitatii muncii: Inspectia Muncii, Str. Matei Voievod nr.14, Sector 2, Bucuresti, tel. +40-213027030, site web: http: //www.inspectmun.roOfertantii trebuie sa indice in cadrul propunerii tehnice faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile legale referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (completarea Formularului nr. 18 ? DECLARATIE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI SI PROTECTIA MUNCII).- PROTECTIA MEDIULUIPe parcursul indeplinirii contractului se va respecta legislatia in vigoare in domeniul protectiei mediului, informatii relevante putand fi obtinute de la Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, str. Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, telefon +40-21-4934253, +40-21-4934239, fax +40-21-4934237, e-mail [email protected], site web: http: //www.anpm.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita - Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel. +40 245207682, Email: [email protected], Fax: +40 245616827
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer