Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de proceduri si instrumente software de prelucrare a datelor si editarea de rapoarte necesare centralizarii rezultatelor votarii pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European


Anunt de participare numarul 75150/09.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEAELECTORALAPERMANENTA
Adresa postala: Bucurest, str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Punct(e) de contact: Eduard Aurelian Andreescu, Tel.0213101386, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de proceduri si instrumente software de prelucrare a datelor si editarea de rapoarte necesare centralizarii rezultatelor votarii pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Biroul Electoral Central
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea sistemului de proceduri si instrumente software de prelucrare a datelor si editarea de rapoarte necesare centralizarii rezultatelor votarii pentru alegerea membrilor din Romania in Parlamentul European;
asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe tot parcursul scrutinului electoral si al centralizarii datelor, precum si in cazurile de reluare, balotaj etc.;
instruirea personalului care va utiliza instrumentele software;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem informatic de centralizare a datelor referitoare la alegerile privind Parlamentul European
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 16.000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, in baza art. 44, 45 din OUG34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
* Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
* Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente (persoane juridice romane)
* Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.* Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat;
* Contul de profit si pierderi pe anul anterior, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
* Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri mai mare sau egala cu600 000 euro fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Declaratie privind lista principaleler prestari de servicii in ultimii 3 ani.
* Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
* Declaratie pe proprie raspundere privind numarul de personal de specialitate ce va fi afectat - personalul insarcinat cu coordonarea, implementarea si asistenta tehnica.
* Lista personalului alocat de fiecare partener din teritoriu sau BEC, care sa contina: numele si prenumele, serie si numar act de identitate telefon fix, telefon mobil, adresa de email, calificarea;
* Declaratie de disponibilitate pentru personalul implicat in proiect.
* Ofertantul trebuie sa aiba finalizat in ultimii 3 ani, minim 1 contract care a avut ca obiect dezvoltarea de aplicatii software la nivel national, in care participarea ofertantului (participarea proprie) a fost de minim 300.000 de Euro/proiect-Declaratie cu proiectul/proiectele respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca personalul folosit in efectuarea prestatiei este angajat cu forme legale si ca orice substituire de personal va fi facuta cu personal cu pregatire si calificare similara sau superioara.De asemenea ofertantul va preciza in declaratia pe proprie raspundere ca a realizat instructajul pentru protectia muncii cu personalul care va fi folosit in conformitate cu prevederile Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.Informatii detaliate privind aceste reglementari se pot obtine de la Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale - compartimentul Inspectia Muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
art. 110 alin(1) lit(b), art. 113 alin(2) si (3) din OUG 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Nu se limiteaza numarul de candidati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
90607/06.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Electorale Permanente
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de firmele participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios
Adresa postala: Autoritatea Electorala Permanenta, str. Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213100852, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2009 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer