Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 124079t761 | 124146 | 124404 | 125-394 | 125571 | 12565 | 125728 | 125822 | 126250 | 126350 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de realizare a copiei datelor serverului productiv SAP in serverul de test


Anunt de participare (utilitati) numarul 134983/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, In atentia: Crina BOBEAN, Email: [email protected], Fax: +40 264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de realizare a copiei datelor serverului productiv SAP in serverul de test
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea sistemului SAP existent cu un sistem capabil de a folosi o copie flash a bazei de date SAP a sistemului productiv in vederea realizarii unui export de date fara durata de oprire a sistemului productiv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48800000-6 - Sisteme de informare si servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si anexa.
Valoarea estimata fara TVA: 565, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 11300 lei (5650 lei pt IMM) si per. de valab. cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de particip. se prezinta, la deschidere, in original. Mod de constituire: - Scris. de garantie bancara de particip. (form. F11) in favoarea FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD in original;
- Acte de garantie emise de soc. de asigurare in favoarea autorit. contractante;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit. contractante, cont RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la BT Cluj, se emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma garantiei de particip. sa apara in extrasul de cont al autorit. constract.Pentru IMM, garantia de particip. se reduce la 50% cu cond. prezentarii form. DECLARATIE privind incadrarea intrep. in categ. intreprinderilor mici si mijlocii.Nota: restituirea garantiei de particip. se face in baza cererii depuse de ofertant la sediul autorit. contract. (Form. pt. restit. garantiei de particip.) cu precizarea val. de restituit, a contului bancii societatii si a denumirii procedurii. Restituirea se face in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restit. conform OUG 34/2006 art 88. Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valab. a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. pub. in per. de valab. a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant. In acest caz ofertantul pierde o parte din garantia de particip., respectiv 4345 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata daca depune o contestatie, care va fi respinsa de CNSC. Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, astfel: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 actualizat) completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata, in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare;
Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati / Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Emil MERDAN - Dir. General, ec. Dora FATACEANU - Dir. Economic, ing. Constantin BUDA - Dir. Tehnic 110kV, ing. Ladislau REIDER ? Dir. Dezvoltare; ing. Ada PINTICAN - Sef Serviciu Achizitii, ing. Crina BOBEAN - Responsabil Procedura;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis deANRMAP, formularul A2 din Sectiunea Formulare;
5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
6. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Nota: Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Formularele tip vor fi eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii neachitate catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, al. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata.
7. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de
asociati. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare.
8. Subcontractanti ? Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare.
Atentie! Formularele privind asocierea si/sau subcontracterea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru prestarea serviciilor. In acest caz se va preciza "Nu este cazul" - in original. 1. Certificat constatator. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;3. Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 daca a fost inregistrat de operatorul economic, altfel se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010.
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Experienta similara: ofertantul va face dovada ca are capabilitati de furnizare a unui sistem de realizare a copiei datelor sistemului productiv SAP in serverul de test de o complexitate cel putin egala cu cea solicitata prin caietul de sarcini.
Masuri aplicate in vederea asigurariicalitatii: - ofertantul va avea capabilitati pentru a desfasura activitati de configurare pe infrastructura de servere de productie a beneficiarului fara a perturba functionarea sistemului informatic al acestuia.
Standarde de asigurarea calitatii - certificat de atestare ISO-9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP, conform art. 38 al. 3 din HG 925/2006 actualizat. Autoritatea contractanta are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda. Pasul minim de licitatie este 0.1% din valoarea estimata a contractului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 01/UI
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 11:00
Locul: FDEE TN, str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Clauzele obligatorii din contract vor fi insusite de ofertant fie prin declaratie pe proprie raspundere in care se va mentiona acest lucru fie prin depunerea unei copii a modelului de contract semnat si parafat pe fiecare pagina de ofertant.- Ofertele intarziate, depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.- Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.- Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorul economic, se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documente si clarificari".- Daca in urma deschiderii ofertelor, pe primul loc se afla 2 sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui nouaoferta financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel. +40 264205045, Fax: +40 264205004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer