Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE SEMNALIZARE MARITIMA PRIN FARURI CU SUPRAVEGHERE DE LA DISTANTA


Anunt de participare numarul 101802/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala:  STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900218, Romania, Punct(e) de contact:  MARIAN TRAIAN, Tel. 0241.65.10.40, Email:  [email protected], Fax:  0241.51.30.65, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE SEMNALIZARE MARITIMA PRIN FARURI CU SUPRAVEGHERE DE LA DISTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare si montare este cel mentionat in sectiunea Specificatii tehnice
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM DE SEMNALIZARE MARITIMA PRIN FARURI CU SUPRAVEGHERE DE LA DISTANTA - 1 cpl.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34994000-1 - Semnalizare si iluminare pentru nave maritime (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 complet
Valoarea estimata fara TVA: 940, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.08.2010 pana la 29.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 18.000, 00 leiGarantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere. Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie, Cazierul fiscal al societatii comerciale; Cazierul judiciar al administratorului;Cazierul judiciar al societatii comerciale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008;Bilantul contabil la data de 31.12.2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (Formularul 6), din care sa rezulte ca operatorul economic a realizat, ca cerinta minima, o cifrade afaceri globala in anii 2007, 2008 si 2009 in valoare de cel putin 1.800.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
recomandari din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrari; Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul are capacitatea si va efectua transportul, montajul si punerea in functiune a produselor ladestinatie; Certificat/declaratie de conformitate al produselor eliberat(a) de producator(importator)/organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarcini, respectiv cu cerintele minime de calitate ? la punerea in functiune.Certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii (ISO 9001) pentruproducator sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Autorizare pentru livrarea produselor eliberata de producator/distribuitor autorizat, prin care acesta autorizeaza ofertantul sa furnizeze produsele care fac obiectul contractului, precum si sa monteze, puna in functiune si sa presteze servicii de mentenanta pe perioada garantiei, insotita de licenta de fabricatie a producatorului produselor componente ale sistemului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista cu principalele livrari de produse din care sa rezulte, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract sau amai multor contracte ale caror valori cumulate a/au avut ca obiect furnizarea de produse in domeniul semnalizarilor vizuale navale, semnalizarilor acustice navale si comunicatiilor in valoare cel putin egala cu valoarea produsului/produselor care va/vor fi ofertat/ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1860/27.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S18-024740 din 27.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.anrmap.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf. art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al UM 02133
Adresa postala:  Str. Fulgerului, nr.1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900218, Romania, Tel. 0241694370, Email:  [email protected], Fax:  0241513065
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer