Licitatie Publica - Sistem de spectrometrie-Spectrofotometru cu anexe si accesorii- 1 buc
Anunt de participare numarul 124873/29.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Punct(e) de contact: Ioana-Teodora Coman, Tel. 0258-835915, Email: [email protected], Fax: 0258-806235, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII SANITAR VETERINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: ZONELE ARONDATE FIECARUI CSVA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 8 agenti economici
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 438, 375RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD - CADRU DE SERVICIIDE IDENTIFICARE SI INREGISTRARE A BOVINELOR, SUINELOR, OVINELOR SI CAPRINELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI SAU NECONFORMITATI GENERATE DE NERESPECTAREA TERMENELOR DE INREGISTRARE SAU DE GRESELIDE INREGISTRARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
C.S.V.A.Aiud-lot. nr.1
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine500
Ovine /Caprine1000
Porcine500
C.S.V.A Campeni-lot. nr.2
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine200
Ovine /Caprine100
Porcine300
C.S.V.A Jidvei -lot. nr.3
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine450
Ovine /Caprine500
Porcine800
C.S.V.ALivezile - lot. nr.4
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine150
Ovine /Caprine300
Porcine100
C.S.V.A Ohaba- lot. nr.5
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine150
Ovine /Caprine650
Porcine500
C.S.V.A Pianu - lot. nr.6
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine500
Ovine /Caprine3500
Porcine850
C.S.V.A Ponor -Rameti - lot. nr.7
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine600
Ovine /Caprine150
Porcine150
C.S.V.A Vadul Motilor - lot. nr.8
SpecieNumaranimale estimate a fi identificate in anul 2011(capete)
Bovine200
Ovine /Caprine100
Porcine200
Valoarea estimata fara TVA: 438, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1809, 10lei/nr.1- Aiud, 740, 50leinr.2- Campeni-Sohodol, 1500lei/nr.3-Jidvei, 376, 50lei/nr.4- Livezile, 608lei/nr.5- Ohaba, 2185lei/nr.6- Pianu, 1192, 50lei/nr.7-Rameti 356 lei/nr.8-Vadul Motilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL DE STAT PE BAZA DECONTURILOR CONFORM O.20/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)Certificat de atestare fiscala( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Declaratii privind calitatea departicipant laprocedura.Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Cazier judiciar( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Certificat de participare la licitatii cu ofertaindependenta
Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator(pentru P.J)
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului(pentru P.J)
Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.Fisa de identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentul solicitatAtestatul de libera practica .
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Formularul 12
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
ORDONANTA GUVERNULUI NR. 42/2004
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2011 11:00
Locul: SEDIUL DSVSA ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0214072449
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 11:39