Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona: Podul Viilor ? Parc Strand din municipiul Pitesti, cod SMIS 18129.


Anunt de participare numarul 126251/19.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala:  str. Victoriei, nr. 24, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Punct(e) de contact:  Masis Kevorkian, Tel. 0248-213994, Email:  [email protected], Fax:  0248-212166, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona: Podul Viilor ? Parc Strand din municipiul Pitesti, cod SMIS 18129.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare echipamente, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video conform proiectului intitulatSistem de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona: Podul Viilor ? Parc Strand din municipiul Pitesti, cod SMIS 18129
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 507, 239.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 45.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 9% din valoarea contractului de furnizare (exclusiv TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, bugetul de stat si fonduri structurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea la art.181;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;Certificatul unic de inregistrare emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul"de catre reprezentantul legal al firmei, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei;Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul"de catre reprezentantul legal al firmei, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copii certificate de ofertant pentru conformitate cu originalul alebilanturilor contabile la 31.12.2010, 31.12.2009 si 31.12.2008, vizate si inregistratedeAdministratia Finantelor Publice.
Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale anilor 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat;Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatiidupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilorreprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea;informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 4.500.000 de lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani;Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamentele tehnice;Ofertantul trebuie sa asigure, prin dotare proprie sau prin contracte/conventii de inchiriere, existenta tuturor acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in dotare proprie sau prin contracte/conventii de inchiriere cel putin urmatoarele:
- 2 autospeciale cu nacela pentru lucru la inaltime;
-1 autolaborator sudura fibra optica dotat cu cel putin un reflectometru tip OTDR si un aparat de sudura fibra optica;Declaratie privind capacitatea de asigurare a service-ului; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Atestare ANRE ? ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru proiectare si executie bransamente electrice ? in copie certificata conform cu originalul; Licenta de functionare in conformitate cu Legea nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare - in copie certificata conform cu originalul;declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica;Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind implementarea si mentinerea Sistemului de management al calitatii emis de catre un organism acreditat ( nu se accepta ofertantii in curs de certificare);informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani calculati pana la data deschiderii ofertelor, au furnizat sisteme de supraveghere video care sa includa montajul si punerea in functiune a acestora, cu o valoare cumulata de minim: 2.400.000 de lei, fara TVA, in calitate de furnizor singular si/sau membru al unei asocieriPentru realizarea contractului, ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii unei echipe care sa cuprinda cel putin urmatorul personal: 1. Responsabil / Manager de proiect, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae ? in original, din care sa reiasa minim 3 ani experinta in domeniul conducerii proiectelor si participarea in calitate de Manager de Proiect la implementarea a minim 1 contract defurnizare a unui sistem de supraveghere video care sa includa montajul si punerea in functiune a acestuia .- Atestat de Manager de Proiect - in copie certificata conform cu originalul- Diploma de studii ? minim studii superioare - in copie certificata conform cu originalul2. Expert sisteme de supraveghere video, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae ? in original, din care sa reiasa minim 2 ani experienta profesionala in sisteme de monitorizare si supraveghere video- Diploma de studii ? minim studii superioare - in copie certificata conform cu originalul3. Expert echipamente de retea, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae ? in original, - Diploma de studii ? minim studii superioare - in copie certificata conform cu originalul4. Inginer instalatii electrice, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae ? in original, - Diploma de studii ? minim studii superioare - in copie certificata conform cu originalulIn cazul in care persoanele din cadrul echipei propuse nu sunt angajate ale ofertantului, se vor prezenta declaratii de disponibilitate care acopera toata perioada de valabilitate a contractului si contracte de prestari servicii valabile pe toata perioada de valabilitate a contractului.Ofertantii vor prezenta un tabel centralizatorcu componenta echipei de proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
25%
Descriere: Componenta tehnica
3.
garantie acordata de catre executant
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice :1. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, strada Victoriei, nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? Poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256 si 270-271 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  str.Victoriei, nr.24, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248/213994, Email:  [email protected], Fax:  0248/212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 19:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer