Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE SUPRAVEGHERE URBAN, IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUD. DOLJ


Anunt de participare numarul 114824/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala:  Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea:  Bailesti, Cod postal:  205100, Romania, Punct(e) de contact:  Emanoel Sclipcea, Tel. 0251/311017, In atentia:  primar Pistritu Costel, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0251/311956, Adresa internet (URL):  www.primariabailesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE SUPRAVEGHERE URBAN, IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUD. DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bailesti, strada str. Revolutiei, nr. 1-3, Bailesti, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE SI MONTARE: SISTEM DE SUPRAVEGHERE URBAN, IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUD. DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si punere in functiune a proiectului: , , SISTEM DE SUPRAVEGHERE URBAN, IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUD. DOLJ
Conform proiectului tehnic elaborat de proiectant.
Valoarea estimata fara TVA: 947, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 14500 leiGarantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene (FEDR)-80.35%; - Buget de stat ? 17.65%; - Buget local ? 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea , 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ,
3.- prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, - prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale4.- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate aferent realizarii contractului.
- Cod Unic de Inregistrare-in copie.
5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-financiara: Fisa de informatii generale , cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, - Bilanturilecontabile pe ultimii 3 ani , Daca operatorul economic sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociati face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, valoarea minima solicitata a fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50 % in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.
Acolo unde este cazul, se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana.
-Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcapacitatea tehnica: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2.Informatii privinddotarile specifice: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , Lista cuprinzand echipamentele tehnice.3.Informatii privindcapacitatea profesionala: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere,
- Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ? Lista cu personalul propus ? ce va raspunde de indeplinirea contractului, - Curriculum Vitae pentru personalul propus,
5.Operatorul economic trebuie sa aiba la dispozitie cel putintrei experti cu competente si experienta.
6.Autorizari si certificari specifice: Autorizarea producatorului de a comercializa produsele oferite
7.Informatii privindasigurarea calitatii serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen garantie camere video
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice - SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2011 10:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Bailesti, str. Revolutiei, nr.1-3, Bailesti, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ofertanti, reprezentanti U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT Municipiul Bailesti
Adresa postala:  strada str. Revolutiei, nr. 1-3, Bailesti, judetul Dolj, Localitatea:  Municipiul Bailesti, Cod postal:  205100, Romania, Tel. 0251311017, Email:  [email protected], Fax:  0251311956, Adresa internet (URL):  www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer