Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de uscare si tratare a peliculelor de lac in scopul finisarii instrumentelor muzicale.


Anunt de participare numarul 5784/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HORA S.A
Adresa postala: STR. SALCAMILOR, NR. 3, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: DORIN MAN, Tel.0040265 512411, Email: [email protected], Fax: 0040265 511427, Adresa internet (URL): www.hora.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital privat
Activitate (activitati)
Altele: fabricarea instrumentelor muzicale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de uscare si tratare a peliculelor de lac in scopul finisarii instrumentelor muzicale.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C."HORA"S.A REGHIN, Str.salcamilor, nr.3, jud.Mures, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Structura: Tunel de uscare lac hidrosolubil, hidrosolubil UV, pe baza de solventi UV, lacuri poliuretanice.Lampa UV.Transportor cu banda aferent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29861200-4 - Sisteme de comanda si control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-un sistem de uscare lac.
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prezentul anunt ANULEAZA anunturile nr.5342/13.03.2007 si 5482/14.03.2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.04.2007 pana la 27.08.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 RON.Garantia de buna executie 5% din valoarea final contractata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Partial Guvernul Romaniei, partial S.C."HORA"S.A
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180-181 din OUG nr.34/2006
-Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil la 30.06.2006
-Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cataloage si pliante pentru produse similare, cu caracterisiticile tehnice aferente.
-certificate emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 EUR
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 09:00
Locul: Sediul S.C."HORA"S.A REGHIN, str.Salcamilor, nr.3, jud.Mures, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata/imputernicita din partea fiecarei persoane
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se inscrie intr-un program de "crestere al competitivitatii produselor"al Guvernului Romaniei si finanteaza partial proiectul nostru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: B-DUL Dinica Golescu, nr.38, etaj 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090, Email: [email protected], Fax: 021-3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor la adresa de mai sus este de 10 zile de la data desfasurarii licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C."HORA"S.A
Adresa postala: Str.Salcamilor, nr.3, jud.Mures, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265-512411, Email: [email protected], Fax: 0265-511427, Adresa internet (URL): www.hora.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer