Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Sistem e-Comunicare? din cadrul proiectului ?Eficienta Administrativa prin e-Comunicare la nivelul Consiliului Judetean Giurgiu? ? E.A. e-C. Giurgiu, cod SMIS 11212


Anunt de participare numarul 106248/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  Lidia Pana, Tel. 0372462637, In atentia:  Leonard Oncica, Email:  [email protected], Fax:  0246212434, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Sistem e-Comunicare? din cadrul proiectului ?Eficienta Administrativa prin e-Comunicare la nivelul Consiliului Judetean Giurgiu? ? E.A. e-C. Giurgiu, cod SMIS 11212
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Sistem e-Comunicare? din cadrul proiectului ?Eficienta Administrativa prin e-Comunicare la nivelul Consiliului Judetean Giurgiu? ? E.A. e-C. Giurgiu, cod SMIS 11212, cu urmatoarele componente: Server comunicatie biprocesor;Server arhivare posta electronica; Sursa neinteruptibila; Rack servere; Router securizare; Licenta securizare router; Aplicatie pentru managementul comunicatiei electronice securizate; Aplicatie conector server e-mail la arhiva electronica ; Aplicatie management si configurare softwere ; Aplicatie management si configurare hardwere; Licenta server e-mail securizat ; Licenta sistem de operare; Licenta sistem de gestiune a bazelor de date; Licenta antivirus; Semnaturi electronice calificate ; Servicii de instalare si mentenanta echipamente si licente ; Servicii de instalare si mentenanta aplicatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32427000-2 - Sistem de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
informatii privind scopul contractului si cantitatile, se regasesc in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 755, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 15, 000 lei; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Giurgiu si bugetul proiectului ?Eficienta Administrativa prine-Comunicare la nivelul Consiliului Judetean Giurgiu? ? E.A. e-C. Giurgiu, cod SMIS 11212
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire1.declaratia ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certificat de atestare fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;3.certificat taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;4.declaratia privind calitatea de participant la procedura;5.certificat de imatriculare (CUI); certificat constatator, ORC ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor iar pentru persoanele juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2009, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2009;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.fisa de , ,informatii generale?2.Informatii privind situatia financiara: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 sa fie egala sau mai mare decat 1.500.000 lei, echivalentul a 354.274, 92 euro, comunicat de BNR la data de 10.08.2010
(1 euro=4, 2340 lei)
3.bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008, 31 decembrie 2009
4. bilantul contabil si anexele la acesta la data de 31.12.2008 pentru persoanele juridice/fizice straine;5. balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009 insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz pentru persoanele juridice/fizice straine;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.lista principalelor livrari de produse similare efectuate in 3 ani;2.fisa de informatii privind experienta similara
3..contract de furnizare similar cu cel care face obiectul contractului4.dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare de 700.000 lei fara TVA, al carui obiect a fost furnizarea unor produse similare
5.recomandare beneficiar;6. obligatii contractual in desfasurare daca exista;
7.declaratia referitoare la personalul de specialitate;8.declaratia referitoare la dotarile specifice, mijloacele de transport9.autorizare pentru livrarea produselor;10.declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;11.Certificat ISO 900112.Acord asociere/subcontractare(daca este cazul)cu obligatie de legalizare in cazul ofertei castigatoare13. se va face dovada asigurarii peronalului de specialitate astfel: 1. Project Manager; 2. Back ? up Project Manager; 3. Manager tehnic implementare ?2 persoane (manager tehnic si inlocuitor) ; 4. Consultanti implementare ? Minim 5 persoane ; Pentru fiecare categorie de experti se vor prezenta urmatoarele documente certificatoare: Curriculum vitae pentru fiecare expert. Documente suport pentru a sustine cerintele minime formulate pentru fiecare expert: recomandari/adeverinte de la beneficiari/angajatori; pentru competentele solicitate se accepta copii dupa diplome, certificari, transcripturi sau declaratie pe propria raspundere din partea expertului in forma autentica privind certificarile echivalente detinute, insotite de dovada respectivelor certificari in copie semnata si stampilata conform cu originalul si traducerea in limba romana daca este cazul (diplome, certificari, contracte/carti de munca, recomandari, contracte, acceptante).Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus. Prestatorului poate recurge la Experti externi suplimentari pentru implementarea contractului, daca va considera necesar acest lucru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica vor fi invitati operatori economici care au avut oferte admisibile - imbunatatirea ofertelor se va realiza imtr-o singura runda de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, Et 2, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310464, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  str.Episcopiei, nr.13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0246/212725, Email:  [email protected], Fax:  0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372462622, Email:  [email protected], Fax:  0246/216511, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer