Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem ecologic de colectare selectiva si transport deseuri menajere in Comuna Sipote,judetul Iasi


Anunt de participare numarul 99433/05.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala: Sipote, Localitatea: sipote, Cod postal: 707485, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cotofanu, Tel.0232238333, Email: [email protected], Fax: 0232238320
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem ecologic de colectare selectiva si transport deseuri menajere in Comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sipote, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem ecologic de colectare selectiva si transport deseuri menajere (exclusiv dotari-motostivuitor-1 buc., autocompactoare -1 buc., contanere cu capac rotund 1100 litri-400 buc. si cosuri de gunoi de exterior-80 buc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem ecologic de colectare selectiva si transport deseuri menajere-1 bucata (exclusiv dotari-motostivuitor-1 buc., autocompactoare -1 buc., contanere cu capac rotund 1100 litri-400 buc. si cosuri de gunoi de exterior-80 buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 298, 170RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 30000 lei si se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG 926/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrare finantata din fonduri alocate prin FEADR-Masura 322-Axa III si surse proprii constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Cazier fiscal
-Certificat constatator de la Registrul Comertului
-Copie act constitutiv (statut, contract societate, etc)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular informatii generale
-Valoarea cifrei de afeceri pe ultimii 3 ani incheiati sa fie egala sau mai mare cu 4.596.340 lei
-Bilanturile contabile pe anii 2006, 2007 si 2008
-Lichiditate generala conform art.9, litera d) din HG 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va face dovada ca furnizorul de echipamente este atestat de un organism acreditat pentru montajul, punerea in functiune si service-ul statiei de sortare
-Formular cu lucrarile executate in ultimii 5 ani
-Lucrari similare ca natura si complexitate cu cea supusa licitatiei in valoare cumulata de 2.200.000 lei
-Procese verbale de receptie si punere in functiune
-Recomandari de la beneficiari
-Declaratie cu personalul mediu angajat
-Personal autorizat RTE
-Formular utilaje utilizate (proprii sau inchiriate)
-ISO 9001/2001 copie insotit de manualul calitatii si ultimul proces verbal de auditare
-ISO 14001/2005 copie insotit de manualul calitatii mediului intocmit la autorizare
-OHSAS 18001/2004copie insotit de manuaul protectie muncii intocmit la autorizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia pentru lucrarile executate
7%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
4.
Garatie oferita pentru utilaje
3%
Descriere:
5.
Raport cost/eficienta al statiei de transfer
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2278/26.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 11:00
Locul: Comuna Sipote, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentant FEADR, observator UCVAP, consultant privind managementul investitiilor, expert tehnic, consultant privind achizitiile publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect european FEADR, Masura 322, Axa III, REnovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu se poate posta pe SEAP din motive tehnice (planse, detalii ce depasesc 5 Mb) dar se poate obtine gratuit de orice ofertant la solicitarea scrisa a acestora sau poate fi transmisa prin posta rapida
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Albania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravapoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sipote, judetul Iasi
Adresa postala: Comuna Sipote, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707465, Romania, Tel.0232238333, Email: [email protected], Fax: 0232238320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2010 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer