Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem hidraulic de ridicare a materialului tubular pe podul de lucru - 4 buc.


Anunt de participare (utilitati) numarul 106603/23.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contracte, Tel. 0269805133, In atentia:  Popa Elena, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem hidraulic de ridicare a materialului tubular pe podul de lucru - 4 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la poarta furnizorului
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza 4 buc. Sistem hidraulic pentru a dota formatiile de lucru din cadrul Sucursalei, care fac operatiile de reparatii capitale la sondele de gaze naturale. Aceste sisteme realizeaza mecanizarea operatiilor de aducere a materialului tubular de pe rampa centrala, pe podul de lucru al Instalatiilor de interventie si invers.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121400-1 - Echipament de interventie pentru sonde (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 11000 lei;Se solicita garantia de buna executie in cuantum de 7% din val. contr., fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, modificat de O.U.G. 76/2010;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din O.U.G. 34/2006, art. introdus de O.U.G. 76/2010;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor, (07.09.2010);
-Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, copie xerox;
- Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (07.09.2010);
- Declaratie pe propria raspundere, ptr. persoane fizice/juridice straine, daca in tara de resedita nu se elibereaza certificatele mentionate mai sus, in traducere legalizata;
- Declaratie pr propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor;
- Declaratie pe propria raspundere privind demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare, insotita de Anexa 1 (daca e cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de livrare produse, acordata de producator.- Recomandari din parte unui beneficiar, minim doua privind livrare de produse similare obiectului contractului;
- Lista principalalelor livrari de produse, din ultimii 3 ani. Se solicita prezentare a cel putin un contract de 550.000 lei, privind livrarea de echipamente specifice industriei de petrol si gaze;
- Certificat privind sistemul calitatii, API Specif. Q1, sau echivalent ISO 9001, privind fabricarea de echipamente pentru industria de petrol si gaze, al producatorului;
- Certificat privind sistemul calitatii, API Specif. Q1, sau echivalent ISO 9001, privind fabricarea de echipamente pentru industria de petrol si gaze, al furnizorului;
- Informatii privind subcontractantii.
-Angajament ferm privind sustinerea tehnica, incheiat in forma autentica, insotit de Declaratia de eligibilitate a sustinatorului, (daca e cazul);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, in termen de doua zile lucratoare de la data la care au fost transmise invitatiile. Durata unei runde este de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA ? S.I.R.C.O.S.S. , str. Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Din motive de compatibilitate cu instalatiile de interventie din dotarea S.I.R.C.O.S.S. cele 4 sisteme SHMT vor fi executate dupa proiectul intocmit de S.C. DESPA S.R.L. Targoviste. Ofertantul va face dovada ca proiectantul S.C. DESPA Targoviste va pune la dispozitia sa proiectul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810285, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut. contr. considerat nelegal. Daca contestatia priveste continutul doc. de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostiinta este data publicarii documentatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - S.N.G.N. ROMGAZ S.A. S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269 805151, Email:  [email protected], Fax:  0269 830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2010 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer