Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem iluminare ambientala


Anunt de participare numarul 59700/25.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL TINERETULUI METROPOLIS
Adresa postala: Strada Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030631, Romania, Punct(e) de contact: Str. Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Bucuresti, Tel.0728101322, In atentia: VICTOR-VIOREL COMAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/2105192, Adresa internet (URL): Str. Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: Str. Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica de Cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem iluminare ambientala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Mihai Eminescu nr.89, Sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul de iluminare ambientala este o combinatie de elemente de scenotehnica destinate crearii de efecte speciale luminoase (cortina de lumini, iluminare alternativacu lumina "naturala" sau colorata a spatiului de joc: scena, avanscena sau sala, cand formula de joc se afla acolo). Aceste sisteme sunt comandate DMX existand posibilitatea variatiilor de intensitate, a alternantelor de culori si sunt dotate cu panouri de comanda suplimentara pentru a putea fi introduse intr-un sistem de comanda computerizat al luminilor de spectacol.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31527260-6 - Sisteme de iluminat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 294, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor localeCertificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de statCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicertificat inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateUltimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competenteFormular ofertaFisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 aniCel putin doua recomandariCertificat management calitate produseExperienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic sau functional
25%
Descriere:
3.
Servicii asistenta tehnica
10%
Descriere:
4.
Termen de livrare si montare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Autoritatii Contractante sau prin OP la Trezorerie in contul RO93TREZ7025010XXX000250, Trezorerie Sector 2, CUI 4659366
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 12:00
Locul: Strada Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, ofertantii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 3104641, Fax: +4 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - Teatrul Tineretului Metropolis
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu nr.89, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20079, Romania, Tel.021/210.42.81, Email: [email protected], Fax: 021/210.51.92, Adresa internet (URL): www.teatrulmetropolis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer