Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Sistem Informatic de Management al Asistentei Sociale (SIMAS)? pentru activitatea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Giurgiu si unitatile de asistenta sociala din subordinea acesteia, in cadrul proiectului ?MIASE - Management


Anunt de participare numarul 111526/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  Lidia Pana, Tel. 0372462637, In atentia:  Leonard Oncica, Email:  [email protected], Fax:  0372462666, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Sistem Informatic de Management al Asistentei Sociale (SIMAS)?pentru activitatea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Giurgiu si unitatile de asistenta sociala din subordinea acesteia, in cadrul proiectului ?MIASE - Management Integrat pentru Asistenta Sociala Eficienta?, Cod SMIS 7864
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Sistem Informatic de Management al Asistentei Sociale (SIMAS)?pentru activitatea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Giurgiu si unitatile de asistenta sociala din subordinea acesteia, in cadrul proiectului ?MIASE - Management Integrat pentru Asistenta Sociala Eficienta?, Cod SMIS 7864
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72211000-7 - Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind scopul contractului si cantitatile se regasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 977, 459.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 18.000 lei; Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Giurgiu si bugetul proiectului ?MIASE?- Management Integrat pentru asistenta Sociala eficienta, cod SMIS 7864
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare in cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire1.declaratia ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile art. 180; 181; 69^1din O.U.G. nr.34/2006;2.certificat de atestare fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;3.certificat taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;4.declaratia privind calitatea de participant la procedura;5. certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis deANRMAP
6.certificat de imatriculare (CUI); certificat constatator, ORC ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciului iar pentru persoanele juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2009, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2009;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.fisa de , ,informatii generale?2.Informatii privind situatia financiara: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 sa fie egala sau mai mare decat 1.500.000 lei.
3.bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008, 31 decembrie 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.lista principalelor prestari de serviciisimilare efectuate in 3 ani;2.fisa de informatii privind experienta similara3.contract de prestare serviciu similar cu cel care face obiectul contractului4.dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare de 950.000 lei fara TVA, al carui obiect a fost prestarea de servicii similare5.recomandare beneficiar;6.declaratia referitoare la personalul de specialitate;7.declaratia referitoare la dotarile specifice, mijloacele de transport8.autorizare pentru livrarea produselor;9.declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;10.Certificat ISO 9001 sau certificate echivalente
11. Certificat ISO 27001 sau certificate echivalente
12. Certificat ISO 14001:2004sau certificate echivalente
13.Acord asociere/subcontractare(daca este cazul)cu obligatie de legalizare in cazul ofertei castigatoare14. se va face dovada asigurarii peronalului de specialitate astfel: 1.Manager de Proiect si Manager de Proiect Adjunct; 2.Arhitect sisteme informatice; 3.Responsabil Tehnic si echipa de testare ; Se vor prezenta CV-uri detaliate ale acestor persoane. CV-urile vor include informatii referitoare la experienta anterioara, incluzand detalii referitoare la proiectele realizate, perioadele intre care au detinut pozitii in cadrul unor echipe de proiect, pozitiile detinute in cadrul echipei de proiect, numele angajatorului si pe cel al clientului, atributii si realizari, conform documentatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Matricea cadrului logic
20%
Descriere: Matricea cadrului logic
3.
Plan de risc
20%
Descriere: Plan de risc
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, Et 2, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social EuropeanProgramul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, Domeniul de interventie 2.2 Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310464, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  str.Episcopiei, nr.13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0246/212725, Email:  [email protected], Fax:  0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372462622, Email:  [email protected], Fax:  0372462651, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer