Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC ERP, CU INSTRUMENTE DE ANALIZA MANAGERIALA PENTRU HIDROELECTRICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 143649/16.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 213074660, In atentia: Mihaela Dulau, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM INFORMATIC ERP, CU INSTRUMENTE DE ANALIZA MANAGERIALA PENTRU HIDROELECTRICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Hidroelectrica
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC ERP, CU INSTRUMENTE DE ANALIZA MANAGERIALA PENTRU HIDROELECTRICA si sucursalele sale in conformitate cu slicitarile din cadrul carietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212451-5 - Servicii de dezvoltare de software de planificare a resurselor intreprinderii (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC ERP, CU INSTRUMENTE DE ANALIZA MANAGERIALA PENTRU HIDROELECTRICA conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 21, 821, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 9.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participare.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original.Se va utiliza drept model Formularul 15 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b) OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c) Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare (instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta se va face la cursul de schimb publicat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.Garantia de buna executie se poate constitui prin: a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante, emisa de o banca(si care devine anexa la contract).Se va completa in conformitate cu Formularul nr.2a din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art.86, alin.3 din HG nr.25/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul convenit de parti, conduce la rezilierea contractului si pierderea garantiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind neincadrarea in prev.art.180, 181 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioare.a)prezentare Formular 2, DECLARATIE privind situatia personala a op.economic(original);b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun of., prezentarea formularului tip, eliberat de ANAF din MFP, autoritateacompetenta din Romania sau doc.echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit(original/copie?conf.cu originalul?);c)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impoz.catre bugetele locale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentarea de doc.emise de autoritatea administrativa locala(original/copie?conform cu originalul?.Daca este inreg.cu datorii privind plata taxelor si impozitelor, op.ec. va fi exclus din proc.2)Declaratie privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG34/2006, Se va completa form.3original.Doc.solicitat va fi completat si de fiecare of.asociat, subcontractant sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului/Of.asociat/Tertului sustinator in situatiile prev.de art.69^1 din OUG34/2006, atrage excluderea of.din proc.de atrib.Pers.care detin f-ctii de decizie in AC cu privire la organiz., derularea si finaliz.proc.de atrib., toate pers.care aproba/semneaza doc.emise in legatura cu/sau pt.proc.de atrib., inclusiv pers.care aproba bugetul AC, necesar finantarii contr.de achiz.publ.sunt: Av.Dr.Remus Adrian Borza-Administrator Judiciar;Vulpescu Dumitru Remus-Administrator special;Mihail Stanculescu?Director General;Dragos Zachia-Zlatea-Director Directie Producere Energie Electrica;Ionela Stancu-Manager Departament Resurse Umane;Gheorghe Sorinel Dodenci-Manager Departament IT si Comunicatii;Marian Bratu-Manager Departament Mentenanta;Gabriel Viorel-Manager Dep.Contabilitate Control si Planif.;Gabriela Tilicea-Sef Serv.Demarare Proiecte Dezvoltare;Ioan Soiculescu-Sef Serv.Derulare Proiecte Dezvoltare;Aurel Cocioran-Manager Departament Retehnologizare;George Asan-Sef Serv.Merketing Furnizare;Cristina Mindrican-Serv.Merketing Furnizare;Alice Florescu-Sef Birou Aplicatii Industriale; Anca Proteasa-Sef Serv.Administrarea Patrimoniului;Laurean Cetatean-Sef Serv.Contracte;Sorin Bogatoniu-Sef Birou Achizitii;Camelia Zaharia-Serv.Administrare Resurse Umane;Cristian Nan-Serv.Operatiuni IT;Daniel Toader-Serv.Operatiuni IT;Emanuela Tarnoveanu?Juridic;Mihaela Dulau-Serv.Contracte;Eva Balint-Sef Serviciu Tehnologia Informatiei si Comunicatii SH Cluj;Daniel Gherghina-Sef Birou Operatiuni IT SH Ramnicu Valcea;Carmen Mirela Stanculescu-Sef Birou Operatiuni IT SH Buzau;Gheorghe Goran-Manager Dep.Achizitii si Logistica;Mircea Relenschi-Serviciul Contracte.3)Declara?ia privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Form.4 in original.4)Certif.de participare la licit.cu oferta independenta.Se va completa Formularul 5 in orig. A)Persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta Certificat constatator, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)care sa contina informatii reale si actuale.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.B)Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
a)Informatii privind situatia financiara: -Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in lei fara TVA, si in euro;
-Cerinta minima de calificare-realizarea unei cifre medii de afaceri globala, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 21.821.500 lei; Nota - Pentru Conversia cifrei globale de afaceri din Lei in Euro, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pentru anul 2012:1 euro = 4, 456 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei; pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;
b)Documente care sa sustina cifra de afaceri globala declarata (ex: bilant contabil, alte documente)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.7 din Sectiunea FORMULARE, in original;Se vor prezenta documente care sa sustina cifra de afaceri globala declarata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, a unui sau mai multor contracte ce au avut ca obiect implementarea componentei de producere si comercializare a energiei electrice ofertata in cadrul unor companii cu obiect similar de activitate cu cel al autoritatii contractante, avand o valoare insumata de cel putin 12.000.000 lei.Nota 1 - Pentru calculul echivalentei in cazul contractelor in valuta prezentate de ofertanti, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost incheiat fiecare contract, exemplu in cazul valutei EURO: pentru anul 2012:1euro= 4, 4560 lei;pentru anul2011:1euro=4, 2379 lei;pentru anul 2010:1 euro=4, 2099lei.
b)recomandari/certificate/documente din partea altor beneficiari/clienti.
c)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
d)Lista personalului propus de Ofertant pentru indeplinirea contractului, formata din:
I - Expert in managementul proiectelor?1 persoana: -Studii superioare finalizate, cu diploma de licenta;
-Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect(dovedite prin certificat cum ar fi Project Management Professional PMP sau echivalent);
-Detinerea de competente in domeniul managementului serviciilor IT(dovedite prin certificare ITIL Foundation v 3.0 sau echivalent);
-cel putin 5 ani experienta in domeniul Informatica si Telecomunicatii, dupa finalizarea studiilor universitare;
-cel putin 3 ani experienta in managementul proiectelor ;II - Expert in managementul proceselor de business?1 persoana: -Studii superioare finalizate, cu diploma de licenta;
-Detinerea de competente avansate in domeniul analizei, modelarii si optimizarii proceselor de bussines(dovedite prin certificate recunoscute international cum ar fi certificare in Analiza si Managementul Cerintelor in proiecte, certificare in Analiza Modelarea si Optimizarea proceselor sau echivalent);
-cel putin 5 ani experienta in domeniul Informatica si Telecomunicatii;
-cel putin 3 ani experienta in analiza cerintelor, definirea specificatiilor si modelarea proceselor de business;
Modalitatea de indeplinire
a)Ofertantul va prezenta Formularul nr.8-Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.Pentru fiecare contract inclus in Formularul nr.8, Ofertantul va completa Anexa la Formularul nr.8?Experienta similara.
b)Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie/proces-verbal de receptie partiala(in cazul contractelor aflate in derulare) sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea serviciilor din Formularul nr.8, care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale.Recomandarile/certificatele/documentele trebuie sa fie semnate, inregistrate si completate in conformitate cu Formularul 8a din sectiunea FORMULARE.Se vor prezenta originale sau copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
c)Se va prezenta Formularul 10 din sectiunea FORMULARE, in original;
d)I - Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus, ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
II)Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
III)Coordonator implementare componenta ERP ?1 persoana: -Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic/economic finalizate cu diploma de licenta;
-cel putin 5 ani experienta in Informatica si Telecomunicatii;
-minim 3 ani experienta in proiecte de implementare a solutiei ofertate, respectiv a componentei ERP ofertate;IV) Consultant functional ERP ? 5 persoane: -Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic/economic finalizate cu diploma de licenta;
-cel putin 5 ani experienta in Informatica si Telecomunicatii;
-minim 3 ani in proiecte de implementare a solutiei ofertate, respectiv a componentei ERP ofertate;V) Coordonator implementare componenta de Productie si Comercializare Energie Electrica ? 1 persoana: -Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic/economic finalizate cu diplome de licenta;
-cel putin 5 ani experienta in Informatica si Telecomunicatii;
-minim 3 ani experienta in proiecte de implementare a solutiei ofertate, respectiv a componentei de productie si comercializare energie electrica ofertate;VI) Consultanti functionali pentru implementarea Modulului de Productie si Comercializare Energie Electrica ? minim 5 persoane: - Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic/economic finalizate cu diplome de licenta;
-cel putin 5 ani experienta in Informatica si Telecomunicatii;
- minim 3 ani in proiecte de implementare a solutiei ofertate, respectiv a componentei de productie si comercializare energie electrica ofertate; VII) Consultanti tehnici pentru componenta HelpDesk ? minim 2 persoane: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diplome de licenta;
-Detinerea de competente in domeniul managementului serviciilor IT dovedite prin Certificare ITIL Foundation v3 sau echivalent;
-Certificari tehnice ale persoanelor propuse pentru utilizare/implementare produs din partea producatorului pentru solutia de HelpDesk propusa; VIII) Consultanti tehnici pentru componenta de administrare a infrastructurii IT software si hardware? minim 4 persoane: - Absolventde studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
-Detinerea de competente in domeniul managementului serviciilor IT dovedite prin Certificare ITIL Foundation v3 sau echivalent;
-Certificari tehnice ale persoanelor propuse pentru utilizare/implementare produs din partea producatorului pentru solutiile software de management a infrastructurii IT;
-Atestate de participare la cursuri tehnice de specialitate pentru solutiile software de management oferite, emise de furnizor sau institutiile autorizate de acesta;IX)Specialist tehnic implementare procese ITIL ?1 persoana: -Absolvent de studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
Modalitatea de indeplinire
III)Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionalarelevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
IV) Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
V) Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
VI) Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
VII) Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus, ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
VIII) Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;
-Detinerea de competente avansate in domeniul managementului serviciilor IT dovedite prin Certificare ITIL Practitioner(cel putin pentru procesele Service Level Management si Configuration Management)sau echivalent, COBIT sau echivalent si ISO 20000 sau echivalent;
-cel putin 5 ani de experienta in Informatica si Telecomunicatii; X) Manager si instructor componenta testare software ? 1 persoana: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
-Certificari tehnice ISEB si ISTQB sau echivalent;
-Certificari tehnice ale persoanelor propuse pt.utilizare/implementare produs din partea producatorului sicertificare de instructor autorizat din partea producatorului platformei de testare software propuse;
-Experienta de minimum 3 ani in: ?Analiza cerintelor, dezvoltarea siintretinerea scripturilor de testare, identificarea si crearea datelor de test, executia testelor, raportarea si managementul de erori detectate in timpul procesului de testare;?Utilizarea utilitarelor de testare software: generatoare de date, utilitare de testare automata, raportare de defecte, testare de regresie;XI)Consultanti tehnici pentru componenta de testare ? minim 3 persoane: - Absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
- Certificari tehnice ale persoanelor propuse pentru utilizare/implementare produs din partea producatorului platformei de testare software propuse; XII) Consultant securitate ?minim 1 persoana: - Studii superioare in domeniul economic, tehnic absolvite cu diploma de licenta;
-Detinerea de competente de nivel avansat privind controlul riscurilor in proiecte informatice dovedita prin certificare emisa de un organism recunoscut international;
-Detinerea de competente de nivel avansat privind o metodologie de management a servciilor IT recunoscuta la nivel international dovedit prin certificat ITIL Foundation sau echivalent;
-Detinerea de competente de nivel avansat privind managementul securitatii dovedit prin certificat Certified Information Security Manager(CISM)sau Certified Information Systems Security Professional(CISSP)sau echivalent;
-Detinerea de competente privind auditul sistemelor informatice dovedita prin certificare emisa de un organism recunoscut international;
-Dovada participarii la cel putin un curs in domeniul managementului securitatii informatiei prin certificat ISO 27001 sau echivalent;
-minim 5 ani experienta in domeniul Informatica si Telecomunicatii;
Modalitatea de indeplinire
?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
IX)Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
X)Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala ?i specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
XI)Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu men?iunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
XII)Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert, in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzind numele complet al Beneficiarului.
XIII) Arhitect de sistem ? minim 1 persoana:
- Studii superioare in domeniul economic, tehnic absolvite cu diploma de licenta;
- Certificare TOGAF sau echivalent privind cunoasterea a cel putin a unui framework de realizare de arhitecturi de tip enterprise recunoscut la nivel international;
-minim 3 ani experienta in domeniul Informatica si Telecomunicatii in intregul Ciclu de Dezvoltare Software si cel putin intr-o Metodologie de Dezvoltare Software recunoscuta pe plan international, pentru a asigura compatibilitatea cu arhitecturile existente si dezvoltarea ulterioara a produsului.
Modalitatea de indeplinire
XIII) Documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor: Pentru fiecare expert principal propus ofertantul va prezenta: ?CV pentru fiecare expert in format european, in original, semnat pe fiecare pagina de catre expert;?Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, semnate cu mentiunea?conform cu originalul?;?Documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cu privire la experienta generala si specifica a fiecarui expert.-CV-ul trebuie sa cuprinda experienta profesionala relevanta generala si specifica pentru indeplinirea criteriilor solicitate.In cazul in care expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat incluzand numele complet al Beneficiarului.
Nota: 1.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;
2.In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului.Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate.
3.In cazul in care persoanele propuse nu sunt angajatia ai ofertantului, se vor prezenta documente doveditoare de colaborare.
Modalitatea de indeplinire
S-au solicitat recunoasterea pe plan international a certificarilor referitoare la dovedirea diverselor competente in domeniul informatic, inclusiv Metodologie de Dezvoltare Software recunoscuta pe plan international, in conformitate cu prevederile Standardului ISO/IEC 42010 ?Systems and software engineering -- Recommended practice for architectural description of software-intensive systems?. De asemenea se solicita: 1.Declaratie ca fiecare persoana de specialitate propusa pt.indeplinirea proiectului nu ocupa decat o pozitie din cele solicitate de AC.
2.In acest sens se vor prezenta CV-urile traducatorilor precum si atestatele si diplomele acestora.Ofertantul va prezenta Formularul nr.9-Lista persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului.
3.Se va prezenta copie dupa contractul de colaborare sau declaratie de disponibilitate din partea persoanei propuse
Informatii privind Subcontractantii.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista cu subcontractan?ii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora ?i specializarea lor ?i procentul pe care ace?tia il vor indeplini din contract. Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 11 din Sec?iunea FORMULARE.In acest caz se vorprezenta ?i acordurile de subcontractare, conformFormularului nr. 12 din sec?iunea FORMULARE.
SREN ISO 9001/2008 sau echivalentISO 27001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
-Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are in curs de implementare un sistem de managemental securitatii informationale.
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al securitatii informationale, conform ISO 27001, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
B1. Solutia tehnica oferita
10%
Descriere: Solutia tehnica oferita ? maxim 10 puncte
3.
B2Functionalitati modul pentru managementul resurselor umane
5%
Descriere: Functionalitati modul pentru managementul resurselor umane ? maxim 5 puncte
4.
B3Functionalitati modul de analiza si raportare
10%
Descriere: Functionalitati modul de analiza si raportare ? maxim 10 puncte
5.
B4Functionalitati sistem baza de date
10%
Descriere: Functionalitati sistem baza de date ? maxim 10 puncte
6.
B5Perioada de suport post-implementare
5%
Descriere: Perioada de suport post-implementare ? maxim 5 puncte
7.
B6Perioada de implementare
5%
Descriere: Perioada de implementare ? maxim 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2013 12:00
Locul: Sediul S.C. Hidroelectrica S.A. Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A) Retragerea sau modif ofertei: a. Orice of are dreptul de a-si modifica sau retrage of numai inainte de data limita pentru depunerea of si numai printr-o solicitare scrisa.b. In cazul in care of doreste sa opereze modif in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inreg modif resp de catre AC pana la data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru a fi considerate parte a ofertei modif trebuie prezentate in conformitate cuprevederile de la pct. IV.4), cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca, si inscriptia ?MODIFICARI?.c. Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modif ofdupa exp datei limita pt depunerea of, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura si a pierderii garantiei pt partic.d. Se cons of intarziata oferta depusa/transmisa la alta adresa decat cea indicata in anun?ul de partic ?i in doc de atrib ori care este primita de catre AC dupa exp datei limita pentru depunere.B) Deschiderea ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: conform anun? de participC) CONDI?II FINANCIARE IMPUSE DE CONTRACTPlata fact se face prin OP, in lei, in 30 de zile de la acceptarea la plata a facturilor in baza doc prevazute in contr.D) Obiec?iuni privind proiectul de contract: Of este obligat sa prezinte, eventualele obiec?iuni la propunereade contract, autoritatea contractanta rezervandu-?i dreptul de a respinge of ca neconforma, in condi?iile art. 36, alin. 2 din HGR nr. 925/2006, daca ob la clauzele contr sunt inacceptabile fiind in mod evident dezavantajoase iar ofertantul de?i a fost informat cu privire la respectiva situa?ie, nu accepta renun?area la clauzele respective.Nu se vor negocia clauze contractuale in privin?a carora nu s-au facut obiec?iuni prin oferta depusa.E) MEN?IUNI PRIVIND INDEPLINIREA CERIN?ELOR DE CALIFICARE: In conf cu art. 11 , alin. 4 din HG nr. 925/2006, pentru indeplinirea criteriilor de calif prevazute la cap III.2) din cadrul fi?ei de date a achizi?iei, ofertantul are dreptul de a prezenta ini?ial doar o declara?ie pe propria rasp, semnata de reprez sau legal, prin care conf ca indepline?te cerin?ele de calificare solicitate. Declara?ia va fi inso?ita de o anexa in care ofl trebuie sa men?ioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerin?e. (Formular nr. 9a)Atunci cand un of uzeaza de acest drept, el are obliga?ia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confindeplinirea cerin?elor de calif in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri in acest sens, din partea AC.Sit ec-financiara (capIII.2.2) si/sau Capacitatea tehnica si profesionala (cap.III.2.3) a of poate fi sus?inuta pentru indeplinirea unui contr, si de o alta pers , indiferent de natura rela?iilor juridice existente intre of si pers respectiva. In cazul in care of i?i demonstreaza situa?ia ec-financiara si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci are obliga?ia de a dovedi aceasta sus?inere prin prez unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se confirma punerea la dispozi?ia ofertantului a resusrelor invocate. (Form. 14 a si 14b)Pers care asigura sustinerea conf celor men? mai sus nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc, cf prevederilor art. 180 ?i 181 din OUG 34, prezentand o decl pe proprie rasp in acest sens (Form. 2) In cazul asoc mai multor op ec cu scopul de a depune of comuna, cerin?ele privind sit personala a ofertantului, capac de exercitare a activ profes si standarde de asig a calita?ii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asoc in parte, iar celelalte cerin?e privind capac tehnica ?i/sau profesionala, sit ec financiara (III.2.2 , III.2.3) trebuie sa fie indepl prin cumul de grupul de asoci. Se va compl Form 13, urmand ca legalizarea asoc sa se faca doar daca of respectiva va fi decl ca?tigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contesta?ii se pot depune conform prevederilor art.256^1 ? 256^2 ?i art.270 - 271 din OUG nr.34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, Nr.3, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Fax: +40 213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer