Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC GEOGRAFIC DE ADMINISTRARE A DATELOR GEOSPATIALE


Anunt de participare numarul 57568/04.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Dan Cocosila, Tel.0262-211947, In atentia: Dan Cocosila, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0262-211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitaite.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INFORMATIC GEOGRAFIC DE ADMINISTRARE A DATELOR GEOSPATIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante si in locatiile specificate in Caietul de Sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de realizare sistem informatic geografic de administrare a datelor geospatialeLot 1: Furnizare baze de date ortofotoplanuri si aerofotograme in cadrul proiectului NEURONLot 2: Realizare aplicatie software personalizata in cadrul proiectului NEURONLot 3: Introducere date in cadrul proiectului NEURON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.1)
30231110-1-Baze de date (Rev.1)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Furnizare baze de date ortofotoplanuri si aerofotograme in cadrul proiectului NEURON
- orto foto planuri- harti topografice
- baze de date grafica
- baza de date topografica
- harta digitala a judetului Maramures
Lot 2: Realizare aplicatie software personalizata in cadrul proiectului NEURON
-aplicatie software de tip client-server
Lot 3: Introducere date in cadrul proiectului NEURON- furnizare date grafice organizate pe straturi distincte
Valoarea maxima a contractului:
484.915 euro, fara TVA
Lot 1:80.600 euro
Lot 2:88.515 euro
Lot 3:315.800 euro
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 484, 915EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi: Lot 1:5.000 RON;Lot 2:6.000 RON;Lot 3 :20.000 RONGarantia de buna executie a contractului: 7.5%, din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Comunitatii Europene;Bugetul de stat;Bugetul localProgramul de vecinatate Romania Ucraina 2004 2006;Proiect: NEURON" Codul proiectului : RO-2005/017-539.01.01.24
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Cazier fiscal;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert;Autorizatie de functionare sau echivalent;Statut si Contract de Societate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul C1.1 -informatii generale si Formular C1.2-declaratie financiara;Situatiile financiare pentru anii 2005, 2006, 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conform ultimului bilant contabil operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: - pentru lot 1: minim 81.000 EURO- pentru lot 2: minim89.000 EURO- pentru lot 3: minim 320.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie privind lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Curriculum vitae pentru personalul cheie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de atestare a calitatii ISO 9001/2000, pentru domeniul GIS;cerinte minime de personal: LOT 1: Coord.: 1 pers.- spec. in manag.proiect. GIS/min. 7 ani exp./ cel putin 5 proiect. Coord.-cerinte minime de logistica: LOT 1: File server -1 bucCalcul. P4 sau superioare 5 bucPlotterA0 1 bucScanner 1 bucCopiat. A3 1 bucLicenta SO server- 1 bucLicenta SO PC 5 bucLicenta Office 5 bucLicenta CAD 5 bucLOT 2: File server -1 bucCalcul P4 sau sup. 5 bucPlotterA0 1 bucScanner 1 bucCopiat A3 1 bucLicenta SO server- 1 bucLicenta SO PC 5 bucLicenta Office 5 bucLicenta CAD 5 bucLOT 3: File server -1 bucCalcul P4 sau sup 20 bucPlotterA0 1 bucScanner 1 bucCopiat. A3 3 bucLicenta SO server- 1 bucLicenta SO PC 20 bucLicenta Office 20bucLicenta CAD 10 buc Operat.: 5 pers.- Spec. CAD/min 3 ani exp. Admin. retea: 1 pers.- Min. 5 ani exp. Program.: 1 pers.- Spec. Sist. de Gest. a baz. de Date/min. 5 ani exp.LOT 2: Coord.: 1 pers.- spec. in manag. Proiect.GIS/min. 7 ani exp./ cel putin 5 proiect. Coord. Operat: 3 pers.- Spec. CAD/min. 3 ani exp Admin. retea: 1 pers.- Min. 5 ani exp Programat.: 3 pers.- Spec. Sist. de Gest. a baz. de Date/min. 5 ani exp.LOT 3: Coord.: 1 pers.- spec. in manag. Proiect. GIS/min. 7 ani exp./ cel putin 5 proiect. Coord. Operat.: 20 pers.- Spec.CAD/min 3 ani exp Admin. retea: 1 pers.- Mini 5 ani exp Programat: 1 pers.- Spec. Sist de Gest. a baz de Date/min 5 ani exp.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 222
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262-216117, Email: [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer