Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC GEOGRAFIC DE ADMINISTRARE A DATELOR GEOSPATIALE
Anunt de participare (utilitati) numarul 31932/12.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Municipala RAM Buzau
Adresa postala: str.Unirii, bl.8FGH , buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Miluca Neamtu Vasilescu, Tel.0238/714502, In atentia: ALEXANDRU BUSCU, Email: [email protected], Fax: 0238/445786
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM INFORMATIC GEOGRAFIC DE ADMINISTRARE A DATELOR GEOSPATIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SEDIUL BENEFICIARULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA DE ORTOFOTOGRAME COLOR CU REZOLUTIA DE 20 cm, BAZA DE DATE GRAFICA IMOBILIARA A ZONEI DE INTRAVILAN A ORASULUI BUZAU SI GIS IMOBILIAR cca 3100 Ha
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74275100-8 - Servicii de fotogrammetrie (Rev.1)
74274100-1-Servicii de cartografie digitala (Rev.1)
74274200-2-Servicii de cartografie aeriana (Rev.1)
74274300-3-Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONAREA HARTII TOPOGRAFICE A MUN BUZAU cca 3100 Ha, CREAREA BAZEI DE DATE SPATIAL IMOBILIARE CARE SA TINA CONT DE PLANUL TOPOGRAFIC CU PARCELE, CLADIRI SI TRAMA STRADALA IN FORMAT GEOMEDIA
Valoarea estimata fara TVA: 135, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR DE PARTICIP= 8698 LEI IN SCRIS DE GAR BANC, PERS FIZ/JURD STRAINESCRISOAREA POATE FI IN ENGLEZA CU TRADUCERE LEGALIZ IN ROMANA; GAR DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VAL CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZATA IN CAZUL IN CARE OFERTA GRUPULUI VA FI DESEMNATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si central , valabilela data deschiderii ofertelor Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluivalabil ( original);
Certificat inregistrale fiscala (copie legalizata) Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traduceri legalizate)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, pentru minim 1.120.000 lei
-Lichiditatea generala(active, circulante/datorii curente x100) trebuie sa fiede minim 100%
-Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100) trebuie sa fie minim 30%
-Bilant contabil pentru fiecaredin ultimii 3 anivizat si inregistratde autoritatilecompetente (copiii cu mentiunea conform cu originalul, stampilate si semnate de ofertantsau traduceri legalizate in limba romana, unde e cazul)
-formularul 5 completata sisemnat de ofertant, valabil la data depunerii ofertei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizare privind executarea de lucrari de cadastru, fotogrametrie, GIS emisa de ONCGC/ANCPI sau OJCG/OCPI, minim clasa I (copie)-Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani detalii in documentatie
-Lista cu echipamentele si software-ul propuse pentru executarea serviciilor ofertate-detalii in documentatie
Informatii privind personalul-detalii in documentatie
Informatii privind subcontractantii-detalii in documentatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 12:00
Locul: SALA DE SEDINTE A R.A.M. BUZAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE CU IMPUTERNICIRE LEGALA SI ACTE DE IDENTITATE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA POATE FI ACCESATA DIRECT IN S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)DEASEMENI EVENTUALELE CLARIFICARI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR EMIL ZOLA NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LA CARE SE IA LA CUNOSTINTA DESPRE ACTUL CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC R.A.M. BUZAU
Adresa postala: STR UNIRII BL 8 FGH, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120360, Romania, Tel.0238726187, Email: [email protected], Fax: 0238726187, Adresa internet (URL): www.rambuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 14:57