Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic Geografic (GIS) pentru realizarea Bancii de Date Geospatiale (BDG) a judetului Tulcea


Anunt de participare numarul 132298/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Cubanita Ilona, Tel. +40 240502235, Email: [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Geografic (GIS) pentru realizarea Bancii de Date Geospatiale (BDG) a judetului Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Consiliului Judetean Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei solutii geospatiale integrate la nivelul judetului Tulcea pentru domeniile urbanism si amenajarea teritoriului, drumuri, investitii si servicii electronice pentru cetateni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72211000-7 - Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
38221000-0-Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea Sistemului Informatic Geografic (GIS) pentru realizarea Bancii de Date Geospatiale (BDG) a judetului Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 733, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 34.600 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pe propr raspund priv neincadr in dispoz art.180 din OUG nr.34/2006?Form 3;Prezent cazier judici al op econom, in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?al op econom, valab la data deschid ofert;Prezent cazier fiscal al op econom, in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?al op econom, valab la data deschid ofert;Decl pe propria raspunde priv neincadr in dispoz art.181 din OUG nr.34/2006-Form 2;Prezent certif de atest fiscala(datorii la bugetul consolidat general)in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?, din care sa reiasa ca ofertant nu are datorii catre Buget gener consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofert;Prezent certif de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)in orig/copie legaliz/copie?cf cu orig?, din care sa reiasa ca ofertant nu are oblig restante la buget local, in luna anteri celei in care se depun ofert;Prezent Certif de particip cu oferta independenta, cf Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010? Formu 1;Decl pe propria raspundere priv neincadr in prev art. 69^1(evitarea conflict interese)din OUG nr.34/2006?Form 4;Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiect de activ al op econom, in orig/copie legaliz/copie ?cf cu orig?;Pt program informatice ofertate la care ofertantul este producatorul, se vor prezenta documente din care sa rezulte ca acesta este producatorul program respective-certificat emis de ORDA priv inscrierea in Registrul National al Programelor pentru Calculator, sau alte doc echiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, bilanturile contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Se va completa Formularul 5 - Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 2.150.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a princip servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect derularea unor proiecte similare cu cele care fac obiect acestei proceduri de achizitie, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt A.C. sau clienti privati?Formularul 7;Copii ale contract sau partilor relevante din contract, recomandarii din partea beneficiarului si a pv de receptie pt cel putin un contract sau pentru max 3 contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de realizare a unui/unor Sistem/Sisteme Informatic/Informatice Geografic/Geografice (GIS), in valoare de cel putin 1.730.000lei, fara TVA.Documentele solicit mai sus trebuie sa contina date referitoare la: denumirea beneficiar contr, obiect contract si tipul serviciilor/activitatilor prestate, perioada de derulare a contract, val contract, modul de indeplinire a obligat contract pe parcursul derularii acestuia;Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractul- Formularele 6 si 8; Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.?.Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, precum si copii ale recomandarilor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute si, traducerea in limba romana, daca este cazul.Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui proiect, pe toata durata derularii acestuia.Certificat calitate ISO 9001 sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin unul sau maxim 3 contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de realizare a unui/unor Sistem/Sisteme Informatic/Informatice Geografic/Geografice (GIS), in valoare de cel putin 1.730.000lei, fara TVA. Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de A.C ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Din personalul de specialit propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: ? un manager de proiect, cu diploma universitara de lunga durata, certificari in Project Management (certificat profesional pentru ocupatia de Manager de Proiect, conform COR 241919 sau 213906).Experienta profesionala: ?in domeniul IT&C: - cel putin 5 ani experienta profesionala in domeniul IT&C;
- experienta in managementul de proiecte informatice (demonstrata prin vechimea certificarii profesionale, nationala sau internationala, precum si cu scrisoare de recomandare din partea angajatorului cu confirmarea pozitiei, a proiectului si a perioadei in care a indeplinit functia de manager de proiect).?Specifica- experienta in coordonarea proiectelor de implementare a sistemelor informatice bazate pe tehnologii GIS (se va prezenta cel putin o recomandare nominala din partea beneficiarului).- un responsabil tehnic, cu experienta de minimum 3 ani ca responsabil tehnic in proiecte de dezvoltare/implementare solutii software;
- cel putin un specialist cu vechime in implementarea solutiilor geospatiale;
- cel putin o persoana cu certificare in dezvoltarea unor solutii geospatiale web si desktop;
- un dezvoltator software certificat ca dezvoltator de catre producatorul produselor standard GIS incluse in oferta;
- doi specialisti GIS;
- un instructor (trainer).Fiecare din specialistii mentionati mai sus trebuie sa aiba studii superioare finalizate si cel putin doi ani experienta in pozitia pentru care a fost nominalizat (exceptand responsabilul tehnic a carui experienta trebuie sa fie de minimum trei ani).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S181-294929 din 21.09.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, str. Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care oferta este depusa in oricare din urmatoarele forme: -oferta individuala;
-oferta individuala + sustinere;
-oferta individuala + subcontractare;
-oferta comuna (asociere);
-oferta comuna+ sustinere;
-oferta comuna + subcontractare, prezentarea documentelor pentru demonstrarea situatiei personale, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, a situatiei economice si financiare si a capacitatii tehnice si profesionale se va face conform Anexei nr. 2 din Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie si a Legii nr. 279/2011 privind modificarea si completarea O.U.G. nr. 34/2006. De asemenea, se vor completa, dupa caz, formularele nr. 9, 10, 11, 12 si 13.2. Plata serviciilor se va face esalonat pana la sfarsitul anului 2013, in functie de alocatiile bugetare. Precizam ca sumele estimate in bugetul judetului Tulcea pentru plata acestor servicii sunt dupa cum urmeaza: 300.000 lei in anul 2011, 500.000 lei in anul 2012 si 1.350.000 lei in anul 2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea - Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel. +40 240502210, Email: [email protected], Fax: +40 240516538, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer