Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic Geospatial pentru Reducerea riscului la Inundatii in zona Transfrontaliera prin dezvoltarea de tehnologii IT (SIGRIT)


Anunt de participare numarul 67540/29.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel.0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Geospatial pentru Reducerea riscului la Inundatii in zona Transfrontaliera prin dezvoltarea de tehnologii IT (SIGRIT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Constanta - Romania si Dobrich-Bulgaria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul Informatic Geospatial pentru Reducerea riscului la Inundatii in zona Transfrontaliera prin dezvoltarea de tehnologii IT (SIGRIT)este compus din: produse hardware, retea de comunicatie, produse software, pagina web, date geografice digitale si servicii de instruire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
30221000-4-Harti de cadastru digitale (Rev.2)
32412000-4-Retea de comunicatii (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Produse hardware: Server date - 5buc, Server pt. aplicatii- 1buc, Statii grafice-9 buc, Ecran plasma - 4buc, GPS - 17 buc, Plotter - 5buc, Tablet PC - 17buc, Imprimanta-5 buc.2.Retea de comunicatie - 1buc.3.Produse software: Licenta server WEB GIS- 1buc, Licenta desktop GIS - 26 buc.4.Realizare pagina web - 1buc.5.Date geografice digitale - 1set.6.Servicii de instruire: Curs prelucrare baza de date geospatiale - 1buc, Curs GIS - 1buc, Curs GIS si prelucrare imagini satelitare - 1buc.
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP in cuantum de 30.000lei; se va constit. prin Scris. de garant. bancara sau OP in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 Trez.mun.C-ta.Garant. de buna executie in cuantum de 5% din val.contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea proiectului este realizata in cadrul Programului Phare CBC 2005 - RO 2005/017-535.01.02.04
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34.2006
Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34.2006
Certificate constatatoare privind achitarea taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local , valabile la data deschiderii licitatiei ( in original sau copie legalizata).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii licitatiei.( in original sau copie legalizata).
Certificat de inregistrare.
Documentele se vor prezenta in conformitate cu cerintele din Fisa de date.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat, in copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Ultima balanta de verificare, in copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Informatii generale ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte de furnizare, incheiate in ultimii 3 aniExperinta similara si copii ale contractelor finalizate si receptionate.Recomandari de la beneficiarii contractelor in original sau copie legalizata.
declaratie privind echipamentele tehnice
Declaratie privind personalul propus si Cv-uriImplementarea sistemului de managemental calitatii ISO 9001, valabil la data depunerii ofertelor.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Autorizare de livrare a produselor hardware si software din partea producatorilor sau a importatorului direct. ( in original sau copie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Urmare a unei solicitari scrise, cu dovada achitarii la caseria autoritatii contractante sau in cont nr. RO34TREZ2315040XXX005443
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2008 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este realizat in cadrul Prgramului Phare CBC 2005 - RO/017-535.01.02.04
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708.413, Email: [email protected], Fax: 0241/488.411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer