Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic integrat


Anunt de participare numarul 125299/06.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Adresa postala:  Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400114, Romania, Punct(e) de contact:  Stela Cimpeanu, Tel. 0264.401398, Email:  [email protected], Fax:  0264.594831, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca ( lot 1 ), str. Memorandumului nr. 28, si Universitatea Stefan cel Mare Suceava ( lot 2)str. Universitatii nr. 13
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem informatic integrat compus din sistemul informatic integrat pentru Partener Principal (Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca)si sistemul informatic integrat pentru Partener 1( Universitatea Stefan cel Mare Suceava)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48151000-1 - Sisteme de control informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Sistem informatic integrat compus din sistemul informatic integrat pentru Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca (PP) si sistemul informatic integrat pentru Universitatea Stefan cel Mare Suceava ( P1)
Valoarea estimata fara TVA: 8, 237, 702RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va depune pentru ambele loturi, astfel : lot 1 = 105640 lei, lot 2 = 54360 leisi Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, Contract: POSDRU/86/1.2/S/61916
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declar.priv.sit.personala a operat.econ.Form.A
-Certif.atestare fiscala (pt. plata oblig. fata de buget de stat) elib.de organul de adm. fiscala al unit. administrativ teritoriale de pe raza careia societ. isi are sediul social privind plata taxelor, impozit. si a altor venituri catre bugetul gener. consolid. (DGFPS), in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt , ,conformitate cu originalul"de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, in per. de valab.
-Certif.de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a a altor venituri catre bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt. , ,conformitate cu originalul"de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, in per. de valab.
-Declar. privind neincadrarea in preved. art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, Form.3
-Declar. privind calitatea de participant la procedura, Form. 4
-Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta, Form. 5
-Pt. persoane furidice/fizice romane : Certif. constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt."conformitate cu originalul"de catre reprezentatul legal al firmei ofertante
-Certif. de inreg. la ORC (CUI), in copie conform cu originalul
-Pt. pers. juridice/fizice straine: docum. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, in conform. cu preved. legale din tara in care operat. economic este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii informatii generale, incluzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, conform Formular nr. 6- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , respectiv 2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie de minim15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista pincipalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani conform Formular nr. 7 ;
- Maxim 2 recomandari ( pt. fiecare contract ) din partea altor beneficiari ;
- Maxim doua contracte de livrari produse similare celor solicitatein prezenta procedura, efectuate in ultimii 3 ani pana la data publicarii anuntului de participare la procedura de achizitie publica, cu valoarea cumulata de minim 5.800.000 lei.
- In cazul in care membrii echipei nu sunt angajati ai ofertantului, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate conform Formular nr. 9
- Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca se respecta normele de protectia muncii in domeniul de activitate.
- Lista cu personalul de specialitate , CV-uri tip Europass, Documente suport ( recomandari de la beneficiari, pentru competentele solicitate se vor prezenta copii dupa diplome, certificari, in copie semnata si stampilata conform cu originalul si traducerea autorizata in limba romana, daca este cazul).
-Ofertantul sa aiba implementat un sistem de management alcalitatii, respectiv ISO 9001 sauechivalent.
-Informatii privind subcontractantii ( formularul 13 si acordul de asociere, formularul 17)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lista cu personalul de specialitate :1 Manager de proiect - experienta 5 ani, 1Back ? up Manager de proiect - experienta 3 ani, 1 Consultant tehnic ITIL certificatITIL ( standardul de excelenta in managementul serviciilor) sau echivalent si ISO 27001 - experienta 5 ani, 1 Expert auditor management securitate certificat ISO 27001 si BS7799 ( standard de management al securitatii informatiilor), 2 Consultanti testare, 2 Consultanti implementare -experienta 5 ani, 2 Programatori , 2Instructori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la preturi. Atribuirea se va realiza intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 11:00
Locul: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr. 28, cam. 120, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare, conf. art. 33 alin. 4 din HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AXA PRIORITARA I ? Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltirii societatii bazate pe cunoastere"ProiectuluiMUSATIN - Management Universitar Superior prin Aportul Tehnologiei INformatiei
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al UTC-N
Adresa postala:  str. Memorandumului nr. 28, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400114, Romania, Tel. 0264-202212, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer