Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem informatic integrat


Anunt de participare numarul 64636/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERATORUL PIETEI DE ENERGIE ELECTRICA OPCOM S.A.
Adresa postala: BULEVARDUL HRISTO BOTEV 16-18, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DUTA, Tel.0213071425, Email: [email protected], Fax: 0213071400, Adresa internet (URL): www.opcom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem informatic integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul trebuie sa asigure gestionarea si managementul, in conformitate cu legislatia aplicata in Romania, cel putin a urmatoarelor activitati: Contabilitate financiara, Imobilizari, Obiecte de inventar, Aprovizionare, Desfacere, Gestiunea stocurilor, Analiza financiara, Managementul Bugetelor, Contabilitate de gestiune, Salarizare, Resurse umane, Contractare, Tablou de bord, Export direct finante fise fiscale, declaratii CAS, somaj, bugetul statului, Situatii financiare trimestriale si anuale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48442000-8 - Pachete software pentru sisteme financiare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un sistem informatic integrat
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : - Pentru persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2008, din care sa rezulte printre altele: obiectul de activitate si faptul ca in ultimii 5 ani nu a fostcondamnat prin hotarare judecatoreasca definitive pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - copie, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie.Cerinta obligatorie: Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V. 3.) Situatiaeconomico-financiaraCerinte obligatorii : - informatii privind cifra de afaceri : prezentarea Formularului 3din Sectiunea IIdin care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii 3 (trei) ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : - Lista contractelor de furnizare de produse similaredin ultimii 3 ani si valoarea fiecarui contract - Formularul C1din Sectiunea II;
- Dovada ca in ultimii 3 ani a incheiat cel putin 3 contracte similare dintre care cel putin un contract cu un beneficiar din sistemul energiei electrice, cu capital majoritar de stat;
- Recomandare din partea a cel putin doi beneficiari care au implementat sistemul si certificarea ca sistemul este functional;
- Declaratie privind numarul mediu de personal din ultimele 12 luni, si CV persoanelor desemnate sa se ocupe de implementarea sistemului- Formularul Fdin Sectiunea II;
- Copie dupa dovada certificarii sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 sau echivalent pentru firma care depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Criteriile de preselectare a candidatilor, factorii de evaluare si detalii privind algoritmul de calcul se por descarca de pe site-ul www.opcom.ro sectiunea achizitii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12048/23.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 14:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer