Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata


Anunt de participare numarul 101727/09.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala:  Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 037.204.1115, In atentia:  Adina Dedu, Email:  [email protected], Fax:  037.204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Caietului de sarcini, Anexa 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor dejudecata ? - cu respectarea cerintelor prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32351300-1-Accesorii de echipamente audio (Rev.2)
32552400-1-Aparate de conversie a semnalelor de frecventa audio (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de Sarcini. Ministerul Justitiei doreste implementarea unei solutii integrate digitale, care sa asigure suportul pentru implementarea cerintelor legale (Legea 304/2003 art.13; termen pentru punerea in aplicare prorogat pana la 01.01.2011) cu privire la inregistrarea audio a sedintelor de judecata din toate salile din instantele de pe teritoriul Romaniei si transcrierea ulterioara a acestora, ca masura anticoruptie si de crestere a transparentei actului judiciar.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 100, 840.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de partic: orice mijloc legal de garantare in suma de 44.200 lei, valab.100 zile de la desch. ofert.Gar.de buna exec: 5%din val.fara TVA a contract prin orice mijloc legal de garant.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin OP din bugetul de stat alocat Ministerului Justitiei. Contractul va fi incheiat la momentul identificarii fondurilor bugetare aferente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea printr-un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Declaratie privind eligibilitatea ( FORMULARUL 1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006( FORMULARUL 2).
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.( Formularul 3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale (FORMULAR 3) din care sa reiasa: - media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI , RESPECTIV 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim :11.050.420 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale (FORM. 3) din care sa reiasa centrele/ pct. de lucru de asistenta tehn. proprii probate prin Certif. constatator inclusiv sediile secund. In cazul in care se asigura asist. tehn. prin contracte incheiate cu alte firme, lista cu aceste firme si o copie a contractelor respective, din care sa rezulte oblig. de a asig. asist tehn. pe toata durata per.degarantie. 2. Specialisti necesari: disponibili pe perioada de implementare a proiectului): 1 specialist in implementare cu rol de coordonator, 1 specialist inginer de sistem, 1 specialist baze de date, 1 specialist sisteme audio, 1 specialist auditor SMSI. Ptr. specialisti: CV si recomandari 3. Certif. necesare pentru componentele sist. de inregistrare audio: 3.1. Statii de lucru pentru inregistrari audio: Certif. mediu? EPEAT Silver (sau superior) sau certificarea europeana ?Eticheta ecologica europeana ? EU Ecolabel?, pentru statia de lucru oferita, Certificare ISO?Certificat ISO 9001 pentru prod. si pentru furnizor 3.2 Solutie antivirus: ?Prod. va prezenta certif. Internat. Obt. cel tarziu in interv. 2008-2010(ICSA Labs, Checkmark, Virus Bulletin etc.);cel putin 3 certificate emise de organizatii internat de profil. Prod. sa fie listat ca Partener Gold Microsoft sau Microsoft Active Protections Program Cel putin 2 specialistii de suport tehnic ai prod. solutiei antivirus certificati in sist. de operare pe care va rula solutia antivirus.Certificat ISO 9001 pentru producator 3.3. Serverde stocare si gestiune: ISO 9001 pentru prod. 3.4. Consola de mixaj automat min. 8 canale: ISO 9001 ptr. prod. 4. Recomandari din partea altor benef.?cel putin o recomand. din care sa rez. ca s-a realiz.un proiect similar de integrare a unui sistem audio si cel putin o recomand. ca s-a realizat cu succes un proiect similar de consultanta in domeniul managementului securitatii inform. 5.Decl.privind lista princip. Livr. de sist. similare din ultimii 3 ani (FORMULAR 4). 6.Decl privind utilajele, instal, echipam tehnice de care dispune oper. econ 7.Decl priv.efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond.8. Decl. pe propria rasp. din care sa reiasa ca se respecta normele de prot. muncii..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Datorata obligatiei legale si necesitatii implementarii proiectului pana la finele anului 2010
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Capacitatea tehnica si profesionala: 60PCT, Capacitatea economico-financiara: 40PCT.PUNCTAJ MINIM: 100 PCT.Factorii punctati: media cifrei de afaceri pe 3 ani si nr.expertilor proprii implicati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
50557/4/18.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
orice alta limba oficiala a U.E. (tradusa si legalizata in limba romana)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 18:00
Locul: sediul Ministerului Justitiei prin accesarea documentelor depuse pe www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor, in baza unei imputerniciri/delegatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40.21/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  40.21/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 40.21/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  40.21/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 034/204.1115, Email:  [email protected], Fax:  037/204.1114, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer