Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT


Anunt de participare (utilitati) numarul 119825/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Punct(e) de contact:  0040239692969, Tel. 0040239692900, In atentia:  Dl Mihail Chirita - DirectorGeneral, Email:  [email protected], Fax:  0040239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la achizitor, in urmatoarele locatii: str.Piata Uzinei nr. 1, Al. Mecanizatorilor nr. 1 -situate in municipiul Braila, si in Gropeni, Ianca, Insuratei, Faurei, Movila Miresii -situate in judetul Braila.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie de servicii si produse necesare implementariiunui Sistem Informatic Integrat de Management (SIIM) si garantie post-implementare SIIM, la Compania de Utilitati Publice Dunarea Braila. Contractul implica: servicii IT de consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta, instruirea angajatilor companiei in utilizarea soft-ului implementat, intretinere si reparatii software, achizitie de software si echipamente hardware pentru implementarea unui SIIM la achizitor, inclusiv garantie post-implementare SIIM, pe o perioada de 12 luni de la semnarea procesului-verbal de receptie finala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 26.000 Lei ;Garantia de buna executie a contractului este de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (anexa nr.1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev.art.181/OUG 34/2006 (anexa nr.2)
Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, prin care sa demonstreze ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat-in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau tara in care este stabilit.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (anexa nr.3)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (anexa nr.4)
Certificat constatator eliberat de Of.Reg.Com.Certificat de inregistrare eliberat de Of.Reg.Com.
Pt.pers.juridice straine, documente edificatoare privind inregistrarea/atestarea ori apartenenta d.p.d.v. profesional, emise de autoritati competente din tara respectiva.Imputernicire pt. persoana desemnata sa semneze oferta (anexa nr.18)
Toate documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri (anexa nr. 10) prin care sa se demonstreze ca cifra de afaceri medie a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului este de minim 1.300.000 lei.
Prezentarea Bilanturilor contabile auditate, aferente exercitiilor financiare2007, 2008 si 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (anexa 11)
-Ofertantul trebuie sa demonstreze ca din maxim 2 (doua) contracte prestate in ultimii 3 ani siavand obiectul prezentei proceduri, a obtinut o valoare financiara cumulata de minim 1.300.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta copii dupa contracte, din care sa rezulte: obiectul contractului, denumirea beneficiarului, perioada de prestare a serviciilor si valoarea solicitata.
-Ofertantul va prezenta obligatoriu un document constatator emis de beneficiar, prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, cel putin un contract de implementare a unui sistem informatic integrat de management la operatori de servicii de utilitati publice privind alimentarea cu apa si de canalizare, gaze, electricitate. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar.
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (anexa 15)
-Lista cu Personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului(anexa 16)
-Experienta profesionala a personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului, CV-uri pt. fiecare persoana propusa in echipa de proiect (anexa 17)
-Pentru activitati de tipul celor care fac obiectul prezentei procedurii se prezinta: certificat ISO 9001/echivalent, si certificat ISO 27001/echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor, .
-In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale acestora(anexa 6)
-In cazul unei asocieri, ofertantul va prezenta Acordul de asociere(anexa 5)
-In cazul in care, ofertantul este sustinut de un tert, va prezenta din partea tertului sustinator, Angajamentul ferm de sustinere pentru acest contract, incheiat in forma autentica, insotit de documente ce dovedesc capacitatea financiara (anexa 7/tehnica si profesionala(anexa 8 si 9) in functie de natura sustinerii acordate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 12:00
Locul: la sediul Companiei de Utilitati Publice ?Dunarea? Braila, situat in Braila, str.Piata Uzinei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantul imputernicit al ofertantului (pe baza de imputernicire scrisa si buletin/carte de identitate), observator UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei de Utilitati Publice ?Dunarea?Braila
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Tel. 0040239692900, Email:  [email protected], Fax:  0040239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer