Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
755.982 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. SIVECO Romania S.A.
Anunt de atribuire numarul 119825/22.08.2011
Informatii anunt de participare asociat 113623
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Punct(e) de contact:  0040239692969, Tel. 0040239692900, In atentia:  Dl Mihail Chirita - DirectorGeneral, Email:  [email protected], Fax:  0040239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la achizitor, in urmatoarele locatii: str.Piata Uzinei nr. 1, Al. Mecanizatorilor nr. 1 -situate in municipiul Braila, si in Gropeni, Ianca, Insuratei, Faurei, Movila Miresii -situate in judetul Braila.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie de servicii si produse necesare implementariiunui Sistem Informatic Integrat de Management (SIIM) si garantie post-implementare SIIM, la Compania de Utilitati Publice Dunarea Braila. Contractul implica: servicii IT de consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta, instruirea angajatilor companiei in utilizarea soft-ului implementat, intretinere si reparatii software, achizitie de software si echipamente hardware pentru implementarea unui SIIM la achizitor, inclusiv garantie post-implementare SIIM, pe o perioada de 12 luni de la semnarea procesului-verbal de receptie finala
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
755, 982RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 22 Denumirea: SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT
V.1) Data atribuirii contractului 8/16/2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. SIVECO Romania S.A.
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 73-81, Complex Victoria park, Corp Cladire C4, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013685, Romania, Tel. 021-3023300, Email:  [email protected], Fax:  021-3023391
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 755982.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 207049.00
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
Valoarea ce se va subcontracta va fi de 207049 lei fara Tva. Subcontractant SC Assist Software SRL Suceava.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL BRAILA- SECTIA COMERCIALA
Adresa postala:  Calea Calarasilor, nr. 47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810010, Romania, Tel. 0040239613976, Email:  [email protected], Fax:  0040239613975
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei de Utilitati Publice ?Dunarea?Braila
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Tel. 0040239692900, Email:  [email protected], Fax:  0040239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer