Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT ECONOMICO-FINANCIAR DE TIP ERP?


Anunt de participare numarul 101970/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FONDUL ROMAN DE CONTRAGARANTARE S.A.
Adresa postala:  Bucuresti, Calea Plevnei, nr.46-48, Corp A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  MADELEINE LIPANESCU, Tel. 031 4328832, 031 4328833, 031 4328834, 031 4328835, Email:  [email protected], Fax:  031 4328832, 031 4328833, 031 4328834, 031 4328835, Adresa internet (URL):  www.frcg.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT DE MANAGEMENT ECONOMICO-FINANCIAR DE TIP ERP?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unui sistem informatic integrat de management economico-financiar de tip ERP pentru Managementul Resurselor Organizatiei si pentru desfasurarea Activitatilor de contragarantare, care sa cuprinda:
-Infrastructura hardware si comunicatii necesara operarii sistemului informatic integrat;
- Pachet software COTS (Commercial Off The Shelf) de tip ERP, matur, cu interfata in limba romana si care contine cel putin modulele solicitate in prezentul caiet de sarcini;
- Servicii de instalare, configurare si customizare software;
- Servicii de dezvoltare software adaptat;
- Servicii de instruire personal achizitior;
- Servicii de software pentru sisteme de operare, utilitare;
- Servicii de suport tehnic 12 luni de la implementarea sistemului;
- Servicii de garantie 3 ani de la acceptanta finala referitoare la implementarea sistemului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 368, 502RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20 000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.04.2010.Cerinta minima: Fisa de informatii generale - Formular 21Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, 2007, 2008, 2009: minim 2.000.000 lei(fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Fisa / fise de informatii privind experienta similara,
Recomandari din partea altor beneficiari, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea conform standardelor internationale din seria:
ISO 9001
ISO 14001OHSAS 18001
ISO 27001
sau echivalente, eliberate de un organism specializat si acreditat in domeniu, in termen de valabilitate, la data deschiderii ofertelor.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (sau al carui angajament de participare a fost obtinut)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: - Prezentarea Formularului 12 C(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)- Prezentarea Formularului 12D(Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani)- Prezentarea Formularului 22(Experienta similara)- Prezentarea Formularului 12I(Declaratie privind efectivul mediu Anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere)- Prezentarea Formularului 18(Informatii generale despre personalul participant la proiect)- Prezentarea Formularului 18A(Model curriculum vitae)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici care isi depun candidaturile
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalului Bucuresti, Sectia a-VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 - 408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021-408.37.81, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Fondului Roman de Contragarantare
Adresa postala:  Calea Plevnei 46-48 corp A sect 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 031-432.88.32, Email:  [email protected], Fax:  031-432.88.32, Adresa internet (URL):  www.frcg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer