Licitatie Publica - "Sistem informatic integrat de management in Primaria municipiului Baia Mare"
Anunt de participare numarul 26413/03.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Anghel, Tel.0262/211001, Email: [email protected], Fax: 0262/212332, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Sistem informatic integrat de management in Primaria municipiului Baia Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Primariei municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, implementare si mentenanta sistem informatic integrat de management in Primaria municipiului Baia Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30248100-0 - Aplicatii software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea unui sistem informatic integrat de management in Primaria municipiului Baia Mare pentru modulele descrise in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participere = 31000 lei; Garantia de buna executie = 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului 12B, 12C, certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, si cele locale, Certificat de inregistrare, Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara din care sa reiasa: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala din ultimii 3 ani mai mare de 100%;Solvabilitate patrimoniala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 30%;minim 500000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor 12 D, 12 I, Experienta similara: certificat emis de ORDA privind inscrierea in Registrul National al programelor pt. calculator si deovada dreptului de comercializare/distribuire a aplicatiei propuse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract cu obiect similar cu o valoare minima de 50000 euro la nivelul unui municipiu resedinta de judet;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Criteriu financiar
50%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
120/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria primariei municipiului Baia Mare sau prin OP in contul nr. RO93TREZ43624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii trebuie sa prezinte un certificat emis de Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor privind inscrierea in Registrul National al programelor pentru calculator si sa faca dovada dreptului de comercializare/distribuire a aplicatiei. Informatii de natura tehnica se pot obtine de la Serviciul Informatica 0262/211001/135
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti-sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Cluj-Napoca, judetul Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 274569, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Baia Mare - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Gh. Sincai nr. 37, cam. 38, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel.0262/211001/154, Fax: 0262/212171
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 12:57