Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat de Management (SIM-POSDRU)
Anunt de participare numarul 99021/30.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU, Tel.+ 4021 315 02 07, In atentia: Adrian POPESCU, Email: [email protected], Fax: + 4021 315 02 07; + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat de Management (SIM-POSDRU)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania si cele 11 Organisme Intermediare POSDRU.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al contractului este de a sustine Autoritatea de Management a Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AM POSDRU) din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale pentru activitatile de gestionare, analiza si control a POSDRU si de a monitoriza din punct de vedere financiar, fizic si procedural starea implementarii operatiunilor finantate de catre program.
Scopul proiectului il constituie construirea Sistemului Informatic de Management al AMPOSDRU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212780-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72251000-9-Servicii de recuperare a aplicatiilor in caz de accident informatic (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Dezvoltarea software a modulelor corespunzatoare unor operatiuni si procese aferente managementului POS DRU: ex: Contractare, monitorizare/implementare
2. Realizarea interfetelor cu sistemele folosite astazi de AMPOSDRU pentru anumite faze, plecand de la premisa ca, din punct de vedere tehnic si contructiv aceste sisteme permit, sau vor permite interfatarea in vederea schimbului de informatii
3. Crearea unui sistem de tip Business Intelligence, Reporting, Dashboards care sa raspunda nevoilor specifice AMPOSDRU
4. Infrastructura hardware si software, comunicatii si de securitate5. Servicii de management de proiect pentru implementarea cu succes a sistemului;
6. Servicii de garantie hardware si software
Valoarea estimata fara TVA: 21, 452, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 300.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE / POSDRU 2007-2013 / AP 7 Asistenta Tehnica.Platile se fac in conformitate cu prevederile din Contractul de servicii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre ANAF; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor, impozitelor si altor creante bugetare emise de catre autoritatea administratiei publice locale competenta; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatia de functionare;Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezentata in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 38.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1)Prezentarea Listei principalelor furnizari produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani (Formularul nr. 4).(2)Dovada detinerii competente IT (dovedite prin certificari).
(3)Capacitatea tehnica a expertilor cheie (Formularul nr. 5; CV Europass; recomandari/declaratii de la
beneficiari si fosti angajatori; copii dupa
diplome, certificari, transcripturi sau declaratie
pe propria raspundere din partea expertului in
forma autentica privind certificarile echivalente
detinute, insotite de dovada respectivelor
certificari in copie semnata si stampilata
conform cu originalul si traducerea in limba
romana daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(1) Ofertantul a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti termenului limita pentru depunerea a ofertei cel putin 1 proiect de AT pentru o AM a Instr Struct;cel putin un contract in domeniul furnizarii si implementarii de aplicatii software destinate implementarii de proceduri cu privire la proiectele finantate din cadrul FSE;cel putin un contract de furnizare prin care sa fi fost pus in functiune un sistem informatic integrat care sa fi presupus gestiunea fondurilor in cadrul unui PO;cel putin 1 contract de implementare/furnizare a unui sistem informatic integrat la nivel national/regional/local;cel putin un contract de furnizare a unui sistem informatic, la nivel national , finalizat cu succes in ultimii 3 ani, care sa fi presupus prestarea de servicii de analiza, dezvoltare, testare si implementare software (2)Competente in dezv de solutii particularizate pentru aplicatiile web;competente in proiectarea si implementarea arhitecturilor orientate pe servicii si a implementarii proceselor de business;competente in dezv si implementarea de aplicatii si solutii de afaceri;competente in domeniul implementarii, instalarii si configurarii solutiilor de tip business;competente in proiectarea si implementarea infrastructurilor IT complexe pentru sisteme de afaceri(3)Experienta coordonare proiecte IT;Experientaauditare sist informatice integrate;Experienta coordonare implementare si certificare in IT sist de management al calitatii si a sist de management al securitatii informatiilor;Experienta participare in proiecte similare;Certificare PMP, PRINCE2 sau echivalent;Cert. ITIL Foundation sau echivalent;Cert. RMPPMP sau echivalent;Cert. CISM/CISSP sau echivalent; Cert. CISA sau echivalent;Cert. CCNP, CCSP si CCNA sau echivalent;Cert. COBIT sau echivalent;Cert. CGEIT sau echivalent;Cert. ISO27001/BS7799 sau echivalent;Cert. ISAsau echivalent;Cert. TOGAF 8 sauechivalent;Cert. Microsoft CertifiedApplication Developer sau echivalent;Cert. Microsoft CertifiedSolution Developer sau echivalent;Cert. MCTSBizTalk Server sau echivalent;Cert. MCTS Web Applications sau echivalent;Cert. MCTS SQL Server sau echivalent;Cert. MCT/CTT sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare/punere in functiune
20%
Descriere: Termen de livrare/punere in functiune (PIF)
3.
Suport aplicatii software
20%
Descriere: Suport aplicatii software
4.
Metodologia de organizare a proiectului
20%
Descriere: Metodologia de organizare a proiectului
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S200-287909 din 16.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 13:00
Locul: AMPOSDRU, Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentanti ai Autoritatii Contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa Prioritara 7 Asistenta TehnicaDomeniul Major de Interventie 7.1. Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Alte CPV relevante pentru prezentul contract: 48517000-5; 48219000-6; 48900000-7; 48820000-2; 48210000-3; 32571000-6; 32524000-2; 35710000-4; 32442000-3; 32531000-4; 48611000-4; 48600000-4; 48219500-1; 30233141-1; 36122300-5; 72253200-5; 72212200-1; 72212900-8; 72212517-6; 72224000-1; 79421000-1.Adresa de internet la care documentatia de atribuire este disponibila: www.e-licitatie.ro, www.fseromania.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80; (+4) 021 319.51.81, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: + 4021 315 02 07; + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 08:38