Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Informatic Integrat de Management (SIM-POSDRU)


Anunt de participare numarul 98230/21.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.46-48, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: Adrian POPESCU, Tel.+ 4021 315 02 07, In atentia: Adrian POPESCU, Email: [email protected], Fax: + 4021 315 02 07; + 4021 315 02 06, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem Informatic Integrat de Management (SIM-POSDRU)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania si cele 8 regiuni de dezvoltare din Romania .
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al contractului este de a sustine Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU) din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale pentru activitatile de gestionare, analiza si control a POSDRU si de a monitoriza din punct de vedere financiar, fizic si procedural starea implementarii operatiunilor finantate de catre program.Obiectivul specific este de a dezvolta si implementa un sistem informatic integrat de management (SIM-POSDRU), complementar SMIS-CSNR, pentru sustinerea activitatii AMPOSDRU, a Organismelor Intermediare si a Beneficiarilor POSDRU, in scopul automatizarii (informatizarii) si optimizarii activitatilor de management, monitorizare si control a POSDRU, precum si a intregului ciclu de operatiuni ale proiectelor si la nivelul beneficiarilor, care va sustine in mod eficient fazele principale ale procesului macro de implementare a POSDRU.Contractul consta in prestarea urmatoarelor servicii:
1.Dezvoltarea si implementarea unui Sistem informatic integrat de Management (SIM-POSDRU)2.Implementarea unui serviciu de raportare in cadrul SIM-POSDRU3.Serviicii de Formare si Help Desk
4. Servicii de hosting (gazduire), intretinere si administrare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212780-0 - Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72251000-9-Servicii de recuperare a aplicatiilor in caz de accident informatic (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
72317000-0-Servicii de stocare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul general al contractului este de a sustine Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AMPOSDRU) din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale pentru activitatile de gestionare, analiza si control a POSDRU si de a monitoriza din punct de vedere financiar, fizic si procedural starea implementarii operatiunilor finantate de catre program.Obiectivul specific este de a dezvolta si implementa un sistem informatic integrat de management (SIM-POSDRU), complementar SMIS-CSNR, pentru sustinerea activitatii AMPOSDRU, a Organismelor Intermediare si a Beneficiarilor POSDRU, in scopul automatizarii (informatizarii) si optimizarii activitatilor de management, monitorizare si control a POSDRU, precum si a intregului ciclu de operatiuni ale proiectelor si la nivelul beneficiarilor, care va sustine in mod eficient fazele principale ale procesului macro de implementare a POSDRU.Contractul consta in prestarea urmatoarelor servicii:
1.Dezvoltarea si implementarea unui Sistem informatic integrat de Management (SIM-POSDRU)2.Implementarea unui serviciu de raportare in cadrul SIM-POSDRU3.Serviicii de Formare si Help Desk
4. Servicii de hosting (gazduire), intretinere si administrare
Valoarea estimata fara TVA: 21, 452, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 320.000 lei, respectiv 77.557 euro.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de catre Uniunea Europeana prin Fondul Social European in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Romania 2007-2013, Axa Prioritara 7 Asistenta Tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si completarile ulterioare, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului/ONG - Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Instanta competenta, Adresa de la Instanta competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Cazierul fiscal, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/ ONG/Persoane juridice non-profit - Certificat de inregistrare in Registrul Persoanelor juridice de pe langa Judecatoria, in raza careia isi au sediul social.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 38.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertant sau, in cazul unei asocieri/consortiu, membrul asocierii/consortiului: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Pentru fiecare contract similar se solicita completarea Formularul privind Experienta Similara si atasarea documentelor suport (copiidupacontracte, recomandari, acceptante, etc.). Pentru expertii cheie: a) Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie, conform Anexa la Formularul nr. 6 din Sectiunea III Formulare - original. b) Documente suport pentru a sustine experienta similara solicitata:
i. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
ii. copii ale recomandarilor emise de angajatori care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute, si traducerea in limba romana, dacaeste cazul;
iii. copii ale contractelor/cartilor de munca prin care sa se probeze vechimea in campul muncii si domeniul de activitate.
Declaratie de disponibilitate si exclusivitate semnata in original de persoana propusa pentru aceasta pozitie (Formularul 18).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cele 5 cerinte minime pentru ofertant sau, in cazul unei asocieri/consortiu, membrul asocierii/consortiului, precum si pentru fiecare dintre cei 8 experti cheie (calificari si abilitati, experienta profesionala generala, experienta profesionala specifica si exclusivitate si disponibilitate) sunt prezentate detaliat in Fisa de date a achizitiei, sectiunea V.4 - Capacitatea tehnica si/sau profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia tehnica
60%
Descriere: Solutia tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S200-287909 din 16.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 13:00
Locul: Calea Plevnei, nr.46-48, Sector 1, cod postal 010233, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentanti ai Autoritatii Contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013Axa Prioritara 7 Asistenta Tehnica Domeniul Major de Interventie 7.1. Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Adresa de internet la care documentatia de atribuire este disponibila: www.e-licitatie.rowww.fseromania.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80; (+4) 021 319.51.81, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.14, Email: [email protected], Fax: +4021-315.02.14, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer